  • 1. Data: 2011-09-01 18:59:24
    Temat: 1m2 sciany na gotowo
    Od: "Lukas" <g...@o...pl>

    Jest jakas zasada wg kotrej liczy sie ile za szpachlowanie ze szlifowaniem,
    a ile za malowanie ?
    Mi powiedzeli 23 za metr za metr na gotowo z malowaniem , ale tak mnie
    dzisiaj wkurzyli z inna robotą, ze chce sie z nimi rozliczyc tylko za
    szpachlowanie, pomaluje mi znajomy za free

    Ile wg Was powinno takei szapchlowanie ze szlifowaniem kosztowac skoro za
    calosc jest 23 zl.

  • 2. Data: 2011-09-01 23:31:54
    Temat: Re: 1m2 sciany na gotowo
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Lukas" <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > szpachlowanie, pomaluje mi znajomy za free
    >
    > Ile wg Was powinno takei szapchlowanie ze szlifowaniem kosztowac skoro za

    Zadzwoń do nich anonimowo i zapytaj. Trzeba było kazać podpisać papier.
    A co takiego ci zrobili ?

  • 3. Data: 2011-09-04 01:28:46
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Ile wg Was powinno takei szapchlowanie ze szlifowaniem kosztowac skoro za
    > calosc jest 23 zl.

    około 6-8zł za malowanie, 2 warstwy?