  • 1. Data: 2012-08-11 21:01:16
    Temat: Prośba o identyfikację roślinek
    Od: Jacek <b...@g...pl>

    Mam prośbę o zidentyfikowanie 3 roślinek według zdjęć, jak niżej.
    Pierwsza jest w dwóch kawałkach, bo się nie mieściła w zielniku.

    https://picasaweb.google.com/107154024088298206865/1
    1Sierpnia2012

    z góry dzięki za pomoc
    Jacek

  • 2. Data: 2012-08-11 21:05:56
    Temat: Re: Prośba o identyfikację roślinek
    Od: Jacek <b...@g...pl>

    Jeżeli Picasaweb nie jest odpowiedni do pokazania moich zdjęć to proszę
    i sugestię jak te fotki pokazać.
    Jacek

  • 3. Data: 2012-08-11 23:07:15
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mam prośbę o zidentyfikowanie 3 roślinek według zdjęć, jak niżej.
    > Pierwsza jest w dwóch kawałkach, bo się nie mieściła w zielniku.
> [...]

    Hejka. Jeśli mnie wzrok i pamięć nie myli: Capsella bursa pastoris;
    Setaria glauca; Glechoma hederacea
    Pozdrawiam reminiscencyjnie Ja...cki

  • 4. Data: 2012-08-12 03:46:38
    Od: Jacek <b...@g...pl>

    W dniu 2012-08-11 23:07, Dirko pisze:
    > Glechoma hederacea
    Pięknie dziękuję za szybkie i trafne rozpoznanie!
    Wkrótce pozwolę sobie ponowić prośbę z innymi roślinkami.
    Miłej niedzieli.
    Jacek

  • 5. Data: 2012-08-12 11:56:41
    Temat: 2 prośba o identyfikację roślinek
    Od: Jacek <b...@g...pl>

    https://picasaweb.google.com/107154024088298206865/1
    2Sierpnia2012

    Tu bym miał jeszcze 6 roślinek i prośbę o oznaczenie.

    pozdrawiam
    Jacek

  • 6. Data: 2012-08-12 19:33:31
    Temat: Re: 2 prośba o identyfikację roślinek
    Od: "Fazi" <F...@m...com>

    > https://picasaweb.google.com/107154024088298206865/1
    2Sierpnia2012
    > Tu bym miał jeszcze 6 roślinek i prośbę o oznaczenie.
    > pozdrawiam
    > Jacek

    Hej;
    Do takich zabaw polecam
    http://www.atlas-roslin.pl/

    tylko 19zł/rok lub CD na swój komp

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-08-12 20:02:45
    Temat: Re: 2 pro?ba o identyfikacj? ro?linek
    Od: Jacek <b...@g...pl>

    W dniu 2012-08-12 19:33, Fazi pisze:
    > Hej;
    > Do takich zabaw polecam
    > http://www.atlas-roslin.pl/
    >
    > tylko 19z?/rok lub CD na sw?j komp
    Mam jeszcze w odwodzie 2 koleżanki: jedna po biologii a druga po ak.
    rolniczej i do tego klucz oznaczania roślin w roku 1963 ale nic nie
    zastąpi wprawnego oka i doświadczenia a jak widać na powyższym
    przykładzie Dirko jest tu mistrzem.
    Jacek

  • 8. Data: 2012-08-13 12:05:12
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    Ale ktoś dostał za zadanie zrobienie zielnika w wakacje i źle się za to zabrał, a
    teraz nie chce mu się samodzielnie popracować...

    Ania

  • 9. Data: 2012-08-13 20:16:19
    Od: Jacek <b...@g...pl>

    W dniu 2012-08-13 12:05, czeremcha pisze:
    > Ale ktoś dostał za zadanie zrobienie zielnika w wakacje i źle się za to zabrał,
    Cenię tę grupę za to, że często tu można dostać rzeczową poradę zamiast
    zwykłej pyskówki, jak na niektórych innych forach.
    Nie zmieniajmy tego.
    Jacek

  • 10. Data: 2012-08-14 14:42:35
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    Ale, jak widzę /albo raczej - nie widzę, bo nikt ci nie odpowiedział/ Grupowicze
    bardziej jeszcze cenią wkład pracy własnej autora wątku. Gdybyś tak rzucił swoje
    podejrzenia co do nazw "roślinek" - z chęcią i przyjemnością rzuciliby się do
    ewentualnej korekty albo potwierdzenia...

    A nie - wyrwał - ususzył - pyta co wyrwał.

    Też robiłam zielnik - ale najpierw "typowałam" rośliny do niego, a potem szukałam ich
    na łące.

    Ania