  • 1. Data: 2011-09-14 10:19:55
    Temat: Budyń zamiast silikonu
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam
    Mam problem z silikonem na moim tarasie:
    Na obrzeżu, w miejscu gdzie pionowy cokolik styka się z obróbką blacharską
    dałem silikon (w szczelinę pomiędzy kafelką a blachą).
    Silikon firmy Soudal - dekarski, na zewn.

    Po roku czasu silikon nadaje sie do wyrzucenia.
    W wielu miejscach dosłownie "wypłynął".
    Pod wierzchnią warstwą ten silikon jest mokry (!!) ma konsystencję budyniu
    (!!).

    Nie wiem co się stało i nie wiem co mam z tym zrobić...
    Chodzi mi po głowie że może tam dać zaprawę klejową po prostu zamiast
    silikonu? A może silikon innej firmy?
    Co sądzicie?

  • 2. Data: 2011-09-14 10:26:44
    Temat: Re: Budyń zamiast silikonu
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    >
    > Nie wiem co się stało i nie wiem co mam z tym zrobić...
    > Chodzi mi po głowie że może tam dać zaprawę klejową po prostu zamiast

    jaki konkretnie model uzyles?

    Ja uzywam cristal fix all z soudala i raz tez dekarskiego (przeźroczyste
    oba) dosyc drogie w cenie znacznie powyzej 20zł netto
    i trzymają bardzo dobrze.

  • 3. Data: 2011-09-14 10:31:34
    Temat: Re: Budyn zamiast silikonu
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Sep 2011 12:19:55 +0200, P <d...@g...pl> wrote:

    > Witam
    > Mam problem z silikonem na moim tarasie:
    > Na obrze?u, w miejscu gdzie pionowy cokolik styka sie z obróbk?
    > blacharsk?
    > da?em silikon (w szczeline pomiedzy kafelk? a blach?).
    > Silikon firmy Soudal - dekarski, na zewn.

    Czy aby na pewno silikon? A może uszczelniacz dekarski:
    http://www.soudal.pl/index.php/produkty-diy/produkty
    -dekarskie/specjalistyczny-uszczelniacz-dekarski.htm
    ?

    RobertP.

  • 4. Data: 2011-09-14 10:34:32
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Już kiedyś pisałem że wszystkie uszczelnienia obróbek komina uszczelniaczem
    dekarskim Soudal po dwóch latach się pokurczyły i i popękały i komin był
    mokry na poddaszu. W sklepie powiedzieli że to wina słońca. A to co? Mam
    budować dom w cieniu?
    Soudal wyjade się być często przereklamowanym kitem (dosłownie).

  • 5. Data: 2011-09-14 10:46:23
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    O kolejny powrót;))
    Witamy Markola1

  • 6. Data: 2011-09-14 12:43:14
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl>

    Użytkownik "P" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    Masy dekarskie nie są silikonami. One się nie utwardzają ani nie wysychają,
    a pod wpływem słońca miękną. To jest ich naturalna cecha, która pozwala na
    samoistne zasklepianie nieszczelności. Przypomina konsystęncą gęsty budyń.

  • 7. Data: 2011-09-14 16:03:21
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kris napisał:

    > O kolejny powrót;))
    > Witamy Markola1

    Hehe... sezon grzewczy się ma zacząć :-P

  • 8. Data: 2011-09-15 05:51:35
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Użytkownik "RobertP." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy aby na pewno silikon? A może uszczelniacz dekarski:
    > http://www.soudal.pl/index.php/produkty-diy/produkty
    -dekarskie/specjalistyczny-uszczelniacz-dekarski.htm

    Oczywiście uszczelniacz.
    Przepraszam za pomyłkę.

  • 9. Data: 2011-09-15 05:52:45
    Od: "P" <d...@g...pl>

    > W sklepie powiedzieli że to wina słońca. A to co? Mam budować dom w
    > cieniu?
    > Soudal wyjade się być często przereklamowanym kitem (dosłownie).

    Tez tak podejrzewam.
    Ale co użyłeś zamiast tego dziadostwa?

  • 10. Data: 2011-09-15 05:54:28
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Użytkownik "janko walski" <j...@o...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozwala na samoistne zasklepianie nieszczelności. Przypomina konsystęncą

    Hmmm... No dobrze, nie miałbym nic przeciwko temu,
    gdyby masa trzymała się w szczelinie
    ale ona wypłynęła... :(((