  • 1. Data: 2009-01-07 19:21:48
    Temat: Cena wypompowania szamba
    Od: "MarcinCAD" <m...@p...fm>

    Witam!

    Szukałem na googlach, ale jakoś wpadały mi tylko stare wiadomości.
    Ile płacicie za wypompowanie szamba i ile ma m3 i jak często pompujecie?

    Wiem, że wartości są zależne od ilości osób w domostwie, od ich oszczędnosi
    wody i lokalizacji, ale chciałbym poznać orientacyjne wielkości o jakie się
    pytam.

    Pozdrawiam! Marcin

  • 2. Data: 2009-01-07 19:27:46
    Temat: Re: Cena wypompowania szamba
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "MarcinCAD" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Wiem, że wartości są zależne od

    Raczej od pojemności szambowozu i czy z rachunkiem czy bez ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-01-07 19:29:55
    Od: "MarcinCAD" <m...@p...fm>

    > Raczej od pojemności szambowozu i czy z rachunkiem czy bez ;-)

    Chciałem uniknąć wnikania w szczegóły ... podaj ew. wszystkie wartości jak
    możesz: z rachunkiem, bez rachunku, ...

  • 4. Data: 2009-01-07 19:45:51
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    > Chciałem uniknąć wnikania w szczegóły ... podaj ew. wszystkie wartości jak
    > możesz: z rachunkiem, bez rachunku, ...

    6 - 9 m3 100 - 160 PLN

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2009-01-07 19:47:55
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl>

    MarcinCAD pisze:
> [...]
    >
    > Wiem, że wartości są zależne od ilości osób w domostwie, od ich
    > oszczędnosi wody i lokalizacji, ale chciałbym poznać orientacyjne

    Ok 10m3, 100zł, co ok 4-5 tyg., 2+2

    BR
    Igus'

  • 6. Data: 2009-01-07 21:08:02
    Od: "MarcinCAD" <m...@p...fm>

    Dzięki za odpowiedzi!

    Czekam na kolejne :)
    Marcin

  • 7. Data: 2009-01-08 07:20:08
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    > Dzięki za odpowiedzi!
    >
    > Czekam na kolejne :)
    > Marcin

    2 osoby, beczka 11 metrów = 150,- zł , wywóz co 10 tygodni.
    AR

  • 8. Data: 2009-01-08 07:38:32
    Od: "Clive Codringher" <n...@m...maila>

    MarcinCAD wrote:

> [...]
    >
    > Wiem, że wartości są zależne od ilości osób w domostwie, od ich
    > oszczędnosi wody i lokalizacji, ale chciałbym poznać orientacyjne

    80 zł za 8m3

  • 9. Data: 2009-01-08 07:40:26
    Od: "hasz" <s...@p...wroc.pl>

    3m3 oczyszczalnia raz do roku - 60zł Wrocław
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-01-08 14:35:33
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    0 zł jak masz szambo rozszczelnione :)