  • 1. Data: 2009-04-23 09:36:15
    Temat: Cena z złom 1zl 50 gr. czy to dobra cena
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    Chce kupic na zlomowisku
    troche plaskownikow i katownikow
    gosc powiedzial mi cene za 1kg na poziomie 1zl 50 gr czy to dobra cena do
    kupna ?

  • 2. Data: 2009-04-23 09:48:44
    Temat: Re: Cena z złom 1zl 50 gr. czy to dobra cena
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jowar" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chce kupic na zlomowisku
    > troche plaskownikow i katownikow
    > gosc powiedzial mi cene za 1kg na poziomie 1zl 50 gr czy to dobra cena do
    > kupna ?
    Zobacz ile kosztuja płaskowniki i katowniki nowe. W kązdej hurtowni podadza
    tobie cene za kilkogram- pewnie ok 3zł
    I sam zdecyduj

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-04-23 10:48:31
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Chce kupic na zlomowisku
    > troche plaskownikow i katownikow
    > gosc powiedzial mi cene za 1kg na poziomie 1zl 50 gr czy to dobra cena do
    > kupna ?

    Kupuje od czasu do czasu plaskowniki, po 2 pln/kg i uwazam,
    ze jestem lekko do przodu.

    pozdrawiam
    pluton

  • 4. Data: 2009-04-24 08:22:37
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

> [...]
    > troche plaskownikow i katownikow
    > gosc powiedzial mi cene za 1kg na poziomie 1zl 50 gr czy to dobra cena do

    To normalna cena za złom. Nie wiem jak to się ma do ceny "nowej" stali.
    Atrakcyjność zależy od zastosowania.
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2009-04-24 08:33:55
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Chce kupic na zlomowisku
    > troche plaskownikow i katownikow
    > gosc powiedzial mi cene za 1kg na poziomie 1zl 50 gr czy to dobra cena do
    > kupna ?

    W Siedlcach jest po 1 zł na każdym złomie.

    Jak była wysoka cena stali to było po 2 zł, ale krótko.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 6. Data: 2009-04-24 09:06:05
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    Jackare pisze:
    > Użytkownik "jowar" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > To normalna cena za złom. Nie wiem jak to się ma do ceny "nowej" stali.
    > Atrakcyjność zależy od zastosowania.
    1000kg X 1,50 = 1500,00zł nie opłaca sie kupować tylko sprzedawać :)

  • 7. Data: 2009-04-27 18:27:12
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    > 1000kg X 1,50 = 1500,00zł nie opłaca sie kupować tylko sprzedawać :)

    tylko że cena skupu złomu to 30-55 groszy w zależności od rodzaju złomu
    minus narzut zanieczyszczeń
    --
    Jackare