  • 1. Data: 2009-08-29 20:21:05
    Temat: Ceny materialow lato 2009
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Witam

    Ceny materialow budowlanych sa teraz niskie. Pytanie do znawcow rynku, czy
    to dobry ruch kupic teraz ceramike (max 220, kratowka "12", cegla pelna) i
    ewentualnie blache na dach. Do wykorzystania w jesieni br, najpozniej wiosna
    2010.

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
    Z.

  • 2. Data: 2009-08-29 20:46:02
    Temat: Re: Ceny materialow lato 2009
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    jak Ci nie rozkradną, nie zniszczą to kup
    ja bym kupił połowe :)

  • 3. Data: 2009-08-29 20:54:01
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    ATZ Rzeszow <a...@P...pl> wrote:
> [...]
    > rynku, czy to dobry ruch kupic teraz ceramike (max 220, kratowka
    > "12", cegla pelna) i ewentualnie blache na dach. Do wykorzystania

    Nie ma sensu. Ceny nie powinny drastycznie się zmienić, jeśli nawet
    się zmienią, to nie tak znów bardzo, zresztą ta ceramika i blacha to
    będzie i tak dość nikły koszt w skali całości. Poza tym będziesz się
    musiał tym wszystkim sam zagracić licząc się albo z możliwoscią
    zniszczenia/kradzieży albo dodatkowego transportu, albo przekonać
    jakoś skład budowlany do przechowania tego dla Ciebie, przy czym z
    moich doświadczeń wynika, że jedyna akceptowana forma to zapłata z
    góry 100% wartości.
    Sam w ten sposób kombinowałem z ceramiką pół roku temu, była tania,
    we wszystkich składach mówili, że jak sezon się zacznie, to NA PEWNO
    ceny pójdą w górę, kupować, przedpłacać. Kupiłem, przedpłaciłem. I
    co? Ano po pierwsze ceny nie wzrosły, po drugie jak mi potem na
    budowę przyjechał pustak drugiego gatunku (a wcześniej mowa była o
    pierwszym), to nie miałem w ręku żadnych argumentów, żeby skutecznie
    wywalczyć reklamację, musiałem poprzestać na dość ugodowym
    kompromisie (wymiana całej stłuczki sztuka za sztukę).

    J.