  • 1. Data: 2010-02-23 09:48:54
    Temat: Cholerne zające...
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Było tyle śniegu, że nie pomogły ochronne plastiki
    - zające wysoko obgryzły wszystkie drzewka owocowe...
    2-letnie wisnie, czeresnie, jablonka - wszystko mniej
    lub bardziej zahaczone siekaczem.

    Ratować jakoś czy myśleć o nowych?

    pozdro
    --
    A S

  • 2. Data: 2010-02-23 10:06:23
    Temat: Re: Cholerne zające...
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "Andrzej S." wrote ...

    > Ratować jakoś czy myśleć o nowych?

    Jedno i drugie polecam!

    Zauważyłem, że zające najpierw zjadają jabłonki! Dopóki mają jabłonki
    to nie ruszają u mnie nic innego. Zostawiam im gałęzie z jesiennego
    cięcia jabłoni i golą je do zera a moje kochane czereśnie tylko się
    śmieją :)
    Nie mam wyjścia i muszę im haracz co roku zostawiać po inaczej kasują
    wszystko co ma mniejszą średnicę niż kilkanaście cm!
    Chyba zacznę wnyki na nie stawiać ...
    A.

  • 3. Data: 2010-02-23 11:17:13
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > Chyba zacznę wnyki na nie stawiać ...

    w czasach gdy jedynie słuszny ustrój kartki rozdawał a o mnie zapomniał bo
    miałem kawałek ziemi bez zabudowań, pojechałem zimą taka jak ta na działke
    idę i widze same dziwności, zaspy panie takie powyżej metra i przy studni
    zaspa, ślady zająca dochodza do studni i nie idą dalej
    zaglądam do studni a tam zając na krze siedzi i patrzy
    wyciągnałem biedaka ale brak kartek zdecydował a jego dalszym losie
    SJS
    PS Obgoliły mi jabłonki do żywego w tym roku ale chyba to sarny

  • 4. Data: 2010-02-23 12:01:26
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "SJS" wrote ...

    > PS Obgoliły mi jabłonki do żywego w tym roku ale chyba to sarny

    Zające grubszych pni nie ruszają, ale smakują (nie pnie) wcale nie
    gorzej od sarniny, więc nie oszczędzaj drani! :)
    Zając to taki dużo smaczniejszy królik, bo wybiegany :)
    A.

  • 5. Data: 2010-02-23 12:20:48
    Od: d...@a...abc.pl

    On Tue, 23 Feb 2010, Aaron wrote:

> [...]
    > gorzej od sarniny, więc nie oszczędzaj drani! :)
    > Zając to taki dużo smaczniejszy królik, bo wybiegany :)

    Chłop żywemu nie przepuści.

    D.P.

  • 6. Data: 2010-02-23 13:52:25
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Aaron pisze:
    > Zając to taki dużo smaczniejszy królik, bo wybiegany :)
    > A.

    Ogólnie to dobrze z nimi żyje i mam zaslugi dla tego plemienia:

    http://picasaweb.google.com/AStasiew/Budowa#52061330
    21859195346
    http://picasaweb.google.com/AStasiew/Budowa#52061339
    62457033986

    A tu bydlaki, mimo dokarmiania, taki numer mi wyciely.
    Moze to nawet te moje?

    pozdro
    --
    A S

  • 7. Data: 2010-02-23 14:37:41
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "Andrzej S." wrote...

    > Ogólnie to dobrze z nimi żyje i mam zaslugi dla tego plemienia:

> [...]
    Ale to tak jakby dokarmiać myszy i robić bajorka dla komarów! :)

    > A tu bydlaki, mimo dokarmiania, taki numer mi wyciely.
    > Moze to nawet te moje?

    Możesz być tego pewny! Było zjeść szkodniki po porządnym dokarmieniu!
    :)
    Pzdr,
    A.
    P.S. Ale wyglądają super na tych zdjęciach, nie wiem czy bym był taki
    odważny i dał w łeb! :)

  • 8. Data: 2010-02-23 15:45:36
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości

    > http://picasaweb.google.com/AStasiew/Budowa#52061330
    21859195346
    > http://picasaweb.google.com/AStasiew/Budowa#52061339
    62457033986

    Hejka. Obejrzałem całą galerię zdjęć. Przesympatyczne komentarze. Już
    Was lubię i zazdroszczę. :-)
    Pozdrawiam naturalnie Ja...cki

  • 9. Data: 2010-02-23 16:16:35
    Od: "mam pytanko" <n...@o...pl>

    21859195346
    62457033986

    > Hejka. Obejrzałem całą galerię zdjęć. Przesympatyczne komentarze. Już
    > Was lubię i zazdroszczę. :-)
    > Pozdrawiam naturalnie Ja...cki

    Dirko ty lizusie. Od razu zapytaj o adres.:-P

  • 10. Data: 2010-02-23 16:18:51
    Od: "mam pytanko" <n...@o...pl>

    > Ratować jakoś czy myśleć o nowych?

    Po ile sprzedajecie rzodkiewki?