  • 1. Data: 2011-01-29 19:08:42
    Temat: Ciekawe schody;)
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Czy myslicie że takie schody będa praktyczne i przydatne w domu?;)))

    http://www.voila.pl/468/wqb8k/?1

    Kris

  • 2. Data: 2011-01-29 19:44:04
    Temat: Re: Ciekawe schody;)
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kris napisał:
    > Czy myslicie że takie schody będa praktyczne i przydatne w domu?;)))

    Może i tak, ale...

    Trzeba będzie częściej kupować gacie :-DDD

    pozdr
    Robert G.

  • 3. Data: 2011-01-29 19:55:07
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Może i tak, ale...
    >
    > Trzeba będzie częściej kupować gacie :-DDD

    Ale ten komfort;))) posiadacze zwykłych schodów nie widza co tracą;)))

  • 4. Data: 2011-01-29 20:20:18
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kris napisał:

    > Ale ten komfort;))) posiadacze zwykłych schodów nie widza co tracą;)))

    Nooo...

    Chyba sobie zrobię rurę w środku klatki schodowej, bo mam z dużą duszą
    :-)...
    Będę sobie zjeżdżał po rurze ::-)

    pozdr
    Robert G.

  • 5. Data: 2011-01-29 21:56:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    robercik-us wrote:

    > Nooo...
    >
    > Chyba sobie zrobię rurę w środku klatki schodowej, bo mam z dużą duszą
    > :-)...
    > Będę sobie zjeżdżał po rurze ::-)

    a w salonie zrób sobie druga rurę :)

  • 6. Data: 2011-01-29 22:49:10
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Czy myslicie że takie schody będa praktyczne i przydatne w domu?;)))
    >
    > http://www.voila.pl/468/wqb8k/?1

    Rewelacja, niezle sie usmialem. :-))

    Pozdro.. TK