  • 1. Data: 2010-04-15 13:27:46
    Temat: Co zamiast pierzyny we wspołczesnym domu?
    Od: "pytas" <c...@t...com>

    Witam
    Mam troche smieszne pytanie. Otóż w moim domu własciwie do tej pory spało
    się pod pierzynami z piór. Chciałby kupić jakąś nowoczesną pościel. Czy ktoś
    się orientuje w nazwach, materiałach, rodzajach itd. Jak kupować tzn czego
    szukać na półkach i jak rozmawiać ze sprzedawcą. Czy kupuje się 2 komplety
    pościeli - na zimę i na lato? Z jakich materiałów?

  • 2. Data: 2010-04-15 13:32:58
    Temat: Re: Co zamiast pierzyny we wspołczesnym domu?
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "pytas" <c...@t...com> wrote in message
> [...]
    > czego szukać na półkach i jak rozmawiać ze sprzedawcą. Czy kupuje się 2
    > komplety pościeli - na zimę i na lato? Z jakich materiałów?

    Pierzyna jest najzdrowsza i siennik wypchany zdrową długą słomą, o którą
    coraz trudniej, gdyż obecnie nawet niesprasowana to mierzwa.

  • 3. Data: 2010-04-15 13:34:21
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

    > "pytas" <c...@t...com> wrote in message
    >
    > Pierzyna jest najzdrowsza i siennik wypchany zdrową długą słomą, o
    > którą coraz trudniej, gdyż obecnie nawet niesprasowana to mierzwa.

    A ogólnie można użyć owsianej - ta nie pyli...

  • 4. Data: 2010-04-15 13:38:23
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pytas" <c...@t...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > czego szukać na półkach i jak rozmawiać ze sprzedawcą. Czy kupuje się 2
    > komplety pościeli - na zimę i na lato? Z jakich materiałów?

    Ja przywiosłem z Chin poduszki i kołdrę z jedwabiu. Sprawdza się zarówno
    latem jak i zimą.

  • 5. Data: 2010-04-16 04:31:11
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    > materiałach, rodzajach itd. Jak kupować tzn czego szukać na półkach i jak
    > rozmawiać ze sprzedawcą. Czy kupuje się 2 komplety pościeli - na zimę i

    Ja od ponad 10 lat śpię w pościeli wełnianej Lama Gold. Wszystko jest z
    wełny- kołdra i taki specjalny cienki materac który spełnia funkcję
    prześcieradła. Poduszki też, ale ja akurat poduszek nie używam.W wełnie śpi
    się bez poszewek i nago. Nie zamieniłbym na nic innego. Nie musisz mieć
    dwóch kompletów bo wełna sama reguluje temperaturę. Gdy przychodzi mi spać w
    innej pościeli to się męczę.
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2010-04-16 08:12:43
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-04-15 15:27, pytas pisze:
> [...]
    > szukać na półkach i jak rozmawiać ze sprzedawcą. Czy kupuje się 2 komplety
    > pościeli - na zimę i na lato? Z jakich materiałów?

    Puch jest najlepszy :-)

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl