  • 1. Data: 2009-02-05 12:07:30
    Temat: Czy jest potrzebny projekt dla budynku 25m2
    Od: "P4tryk" <p...@w...pl>

    Witam
    Czy do budowy budynku gospodarczego ponizej 25m2 (taki budynek nie wymaga
    pozowlenia na budowe) potrzebny mi jest projekt od architekta ? Czy moze
    taki budynek nie wymaga projektu - po prostu stawiam 4 sciany i dach ?

    // Patryk Jakóbiak \\
    // p...@w...pl \\

  • 2. Data: 2009-02-05 12:36:33
    Temat: Re: Czy jest potrzebny projekt dla budynku 25m2
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "P4tryk" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozowlenia na budowe) potrzebny mi jest projekt od architekta ? Czy moze
    > taki budynek nie wymaga projektu - po prostu stawiam 4 sciany i dach ?

    Ale wymaga zgloszenia a to wymaga rysunkow
    kup jakis typowy za 500-600 pln i juz
    albo popros jakiegos budowlanca z najmniejszymi uprawnieniami to ci zrobi
    jaki rejon?
    to moze kogos podesle...

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-02-05 13:48:32
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale wymaga zgloszenia a to wymaga rysunkow

    Podłaczę się, bo też mnie to interesuje.

    Rysunek to chyba nie to samo co projekt. Rysunek to ja sobie mogę sam
    zrobić.

    > kup jakis typowy za 500-600 pln i juz

    Tyle to ja systemem gospodarczym chcę na cały budynek gospodarczy (około
    8-9m2) wydać.

    --
    Tomasz

  • 4. Data: 2009-02-05 14:14:16
    Od: arch <s...@w...pl>

    On 5 Lut, 13:07, "P4tryk" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Pozdrawiam
    >
    > --
    >     //                      Patryk Jakóbiak                      \\

    Witam.
    Budynek gospodarczy podlega pod zgłoszenie.
    Tren musi być przeznaczony pod zabudowę.

    Wystarczy, że zrobisz jego szkice:
    -rzut scian z naniesieniem otworów okiennych i drzwiowych,
    -widoki elewacji
    oraz krótki opis techniczny (z czego będzie wykonany, w jakiej
    technologii) oraz bilans terenu.
    No i musisz mieć aktualna mapę sytuacyjno-wysokościową, niekoniecznie
    do celów projektowych, na której wrysujesz projektowany budynek z
    wymiarami zewnętrznymi i do granic działki.

    Poza tym obowiązuja cie takie same przepisy jak w przypadku budynków
    podlegających pod decyzję o pozwoleniu na budowę.

    Jeżeli masz jakieś pytania...pisz.

    pozdrawiam
    Sławek

  • 5. Data: 2009-02-05 14:25:42
    Od: arch <s...@w...pl>

    > Ale wymaga zgloszenia a to wymaga rysunkow

    --owszem wymagane są rysunki ale wystarczą nawet odręczne.

    > kup jakis typowy za 500-600 pln i juz

    --no to żeś doradził człowiekowi...

    > albo popros jakiegos budowlanca z najmniejszymi uprawnieniami to ci zrobi
    > jaki rejon?
    > to moze kogos podesle...

    --uprawnienia nie sa wymagane w tym przypadku.

    pozdr

    Sławek

  • 6. Data: 2009-02-05 14:52:29
    Od: "Clive Codringher" <n...@m...maila>

    Tomasz O. wrote:

    > Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Podłaczę się, bo też mnie to interesuje.
    >
    > Rysunek to chyba nie to samo co projekt. Rysunek to ja sobie mogę sam
    > zrobić.

    Niedawno zgłaszałem taki budynek. Wystarczyło, że zrobiłem sobie
    rysunki budynku z przodu i z boku oraz położenie budynku na działce
    narysowane na mapce od geodety, którą robiłem przy odbiorze budynku.
    (bardzo istotne, aby to była jakaś oficjalna mapa z numerem działki).
    Jak zrobiłem szkic rzutu budynku na działce bez tej mapki, to się gość
    czepiał i mówił, że bez tego mi nie przyjmie. Poprawiłem, wysłałem mu
    mailem i potwierdził, że jest ok.

    pzdr,
    cc

  • 7. Data: 2009-02-05 17:09:51
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz O." <t...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrobić.

    > Tyle to ja systemem gospodarczym chcę na cały budynek gospodarczy (około

    Zalezy od urzedu ale mozesz sam, fakt.
    Chyba ze zazycza sobie plan zagospodarowania terenu to juz potrzebna bedzie
    pieczatka z uprawnieniami.
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 8. Data: 2009-02-05 17:15:01
    Od: "Renart F." <h...@a...pl>

    Witam.
[...]

    Cześć,
    No właśnie.. jest sobie granica działki, w granicy stoi dom sąsiada - bez
    otworów, ktoś kiedyś pewnie sie zgodził - jak w takiej sytuacji wygląda
    możliwośc postawienia budyneczku gospodarczego (moze z mała wiatą)
    przyległego "umownie" do ściany domu sąsiada?
    --
    pozdrawiam,
    Renart Flądro

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 090205-0, 2009-02-05
    Przetestowano na: 09-02-05 18:47:29

  • 9. Data: 2009-02-05 17:59:22
    Od: "P4tryk" <p...@w...pl>

> [...]
    > kup jakis typowy za 500-600 pln i juz
    > albo popros jakiegos budowlanca z najmniejszymi uprawnieniami to ci zrobi

    Witam
    Rejon to woj. pomorskie, powiat starogard gdanski, okolice miejscowosci
    Skórcz

    // Patryk Jakóbiak \\
    // p...@w...pl \\

  • 10. Data: 2009-02-05 18:05:34
    Od: "P4tryk" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Clive Codringher" <n...@m...maila> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jak zrobiłem szkic rzutu budynku na działce bez tej mapki, to się gość
    > czepiał i mówił, że bez tego mi nie przyjmie. Poprawiłem, wysłałem mu

    Witam
    Rozumiem ze rysujemy na mapce kwadracik wielkosci budynku pokazujacy
    usytuowanie budynku na dzialce. Co jednak z tym widokiem z przodu i z boku.
    To chyba powinny byc jakies rysunki od jakiegos archotekta a nie takie
    odreczne rzuty ?

    // Patryk Jakóbiak \\