  • 1. Data: 2022-03-14 12:59:57
    Temat: Czy są mikrofalówki bez wentylatora
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Wiem ze głupie pytanie ale czy spotkaliście sie z mikrofalówką która po
    włączeniu nie uruchamia wentylatora chłodzącego zasilanie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 2. Data: 2022-03-14 13:27:48
    Temat: Re: Czy są mikrofalówki bez wentylatora
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-03-14 o 12:59, Budzik pisze:
    > Wiem ze głupie pytanie ale czy spotkaliście sie z mikrofalówką która po
    > włączeniu nie uruchamia wentylatora chłodzącego zasilanie?

    Mogą być jakieś bardzo drogie acz w to wątpię bo wentylator chłodzi
    magnetron a innych (chłodzonych pasywnie) chyba nie robią.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2022-03-14 20:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Mogą być jakieś bardzo drogie acz w to wątpię bo wentylator
    > chłodzi magnetron a innych (chłodzonych pasywnie) chyba nie robią.

    Dzieki. Tez mi sie to wydało podejrzane ale debil na infolinii
    whirlpoola stwierdził ze moj model tak ma i ze można uzywać normalnie.
    Oczywiście okazało sie ze kłamał.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 4. Data: 2022-03-14 21:46:59
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 14 March 2022 at 21:00:04 UTC+1, Budzik wrote:
> [...]
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    a może mu chodziło o wentylator bez mikrofalówki ?

  • 5. Data: 2022-03-15 10:16:22
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-03-14 o 20:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Dzieki. Tez mi sie to wydało podejrzane ale debil na infolinii
    > whirlpoola stwierdził ze moj model tak ma i ze można uzywać normalnie.
    > Oczywiście okazało sie ze kłamał.

    Czyli wentylator się zaciął i mikrofala się uszkodziła?

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2022-03-15 11:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Czyli wentylator się zaciął i mikrofala się uszkodziła?

    Mikrofalówka sie zepsuła.
    Wydaje mi sie ze wczesniej wentylator pracował normalnie ale pewny nie
    jestem bo ta mirkfalówka popracowała moze z miesiac od zakupu.
    Po naprawie wentylator nie działał.
    Na razie mikrofala działa ale podejrzewam ze przez brak chłodzenia
    dostaje po dupie.
    Dlatego od serwisu bede zadał wymiany na nowa. W koncu z winy serwisu
    była uzywana niezgodnie z warunkami technicznymi.
    Zobaczymy co powie serwisant.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis