  • 1. Data: 2017-01-27 16:00:05
    Temat: Czym skleić?
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    Panowie, mam kawałki takich gąbek/pianek wypełniających kartony z
    różnych sprzętem.
    Potrzebuję kilka takich kawałków skleić. Jakim klejem takie rzeczy można
    ogarnąć?

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 2. Data: 2017-01-27 16:48:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak gabka to butaprem. Sa jeszcze kleje kontaktowe w spraju.

  • 3. Data: 2017-02-03 00:27:39
    Temat: Re: Czym skleić?
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu piątek, 27 stycznia 2017 16:48:20 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Jak gabka to butaprem. Sa jeszcze kleje kontaktowe w spraju.

    A jak sie nazywaja?

  • 4. Data: 2017-02-03 07:19:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 lutego 2017 00:27:41 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > A jak sie nazywaja?

    Strzelam że tak:
    https://www.google.pl/search?q=klej+kontaktowy+spray
    &sourceid=ie7&rls=com.microsoft:pl:IE-Address&ie=&oe
    =&gfe_rd=cr&ei=xiCUWNHsF-Ov8wfKkrHACw