  • 1. Data: 2010-06-19 21:07:58
    Temat: Czym szpachlowac ubytki w kolumnach
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Pytam raczej z ciekawosci, ale nurtuje mnie to od kilku dni, gdyz mam
    niewykonczone ciagle kolumny i ogolny bajzel...

    kolumny odlane z form tekturowych maja takie pory, czy to sie szpachluje
    gipsem czy jest na to specjalny specjał?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-19 21:43:31
    Temat: Re: Czym szpachlowac ubytki w kolumnach
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "emes" <e...@e...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > kolumny odlane z form tekturowych maja takie pory, czy to sie szpachluje
    > gipsem czy jest na to specjalny specjał?

    Klejem do glazury mrozoodpornym. Ale w końcu to będziesz tynkował strukturą
    więc szkoda w ogóle wyrównywać, chyba, że bardzo nierówno.

  • 3. Data: 2010-06-20 02:20:11
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości grup

    > "emes" <e...@e...pl> wrote in message

    > Klejem do glazury mrozoodpornym. Ale w końcu to będziesz tynkował
    > strukturą więc szkoda w ogóle wyrównywać, chyba, że bardzo nierówno.

    generalnie to chce zeby byly gladkie i biale

  • 4. Data: 2010-06-20 21:02:01
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 19 Cze, 23:07, "emes" <e...@e...pl> wrote:
> [...]
    >
    > kolumny odlane z form tekturowych maja takie pory, czy to sie szpachluje
    > gipsem czy jest na to specjalny specjał?

    Kolumny wewnatrz, czy na zewnatrz ?

    Sa szpachle do betonu o okreslonej ziarnistosci.

    Ja bralem maczke kamienna, cement ( 1:1) i zamiast wody dawalem grunt
    akrylowy.

    Pozniej: szpachlowanie, szlifowanie, szpachlowanie...itd...