  • 1. Data: 2010-01-06 23:24:00
    Temat: Czym wypelnic GK ze sciana?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uszanowanie.

    Jest tak: wystajacy komin, wneka przy nim wyrownana GK. Tynkarz nie do konca
    sie popisal i plyta miejscami wystaje ok. 1mm poza lico komina. Pytanie,
    czym wypelnic szczeline miedzy plyta a kominem by uniknac pekniec?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2010-01-06 23:44:36
    Temat: Re: Czym wypelnic GK ze sciana?
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > konca sie popisal i plyta miejscami wystaje ok. 1mm poza lico komina.
    > Pytanie, czym wypelnic szczeline miedzy plyta a kominem by uniknac

    Sero chcesz wiedzieć ? Niczym nie wypełnisz żeby za pewien czas nie pękło
    :-)

  • 3. Data: 2010-01-06 23:52:34
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Sero chcesz wiedzieć ? Niczym nie wypełnisz żeby za pewien czas nie pękło

    To mam zostawic taki design permanentnego remontu?? :-)
    Co prawda lubie prostote i wzgledna surowosc, ale to juz przesada. :-)

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2010-01-07 00:09:10
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > To mam zostawic taki design permanentnego remontu?? :-)

    Naklej płytę po całości i zakryj łączenie :-)

  • 5. Data: 2010-01-07 07:14:45
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > sie popisal i plyta miejscami wystaje ok. 1mm poza lico komina. Pytanie, czym
    > wypelnic szczeline miedzy plyta a kominem by uniknac pekniec?

    A czy to komin spalinowy? Jeżeli nie to możesz próbować zaszpachlować ale nie na
    bandaż lecz na siatkę. Jest mocniejsza. Jezeli komin sie nagrzewa to jak nie
    masz możliwości zakrycia całości płyta wszpachluj dwa winkle ochronne na styk w
    szparę odpowiednio je przytnij jak nię będa chciały się wsunąć. Następnie
    powstała szparę albo zamalujesz pozostawiając dylatacje albo zakryj akrylem i
    zamaluj.

    Marek

  • 6. Data: 2010-01-07 09:41:36
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > A czy to komin spalinowy? Jeżeli nie to możesz próbować zaszpachlować ale
    > nie na bandaż lecz na siatkę. Jest mocniejsza.

    Komin nie jest spalinowy tylko wentylacyjny. A czym szpachlowac?

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2010-01-07 10:12:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Naklej płytę po całości i zakryj łączenie :-)

    Kwiatkiem.