  • 1. Data: 2014-05-05 14:55:14
    Temat: Do czego użyć nieużywane już szambo?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Czy istnieje jakieś zastosowanie dla szamba, które już nie jest potrzebne?

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-05-05 15:01:05
    Temat: Re: Do czego użyć nieużywane już szambo?
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Czy istnieje jakieś zastosowanie dla szamba, które już nie jest potrzebne?

    Zależy w jakim stanie.
    "Moje" ... tzn. zastane na babcinej działce, jeszcze murowane z cegły,
    nadawało się jedynie do zasypania (żeby któregoś pięknego dnia
    samo się nie zawaliło).

  • 3. Data: 2014-05-05 15:05:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-05-05 14:55, Marcin N pisze:
    > Czy istnieje jakieś zastosowanie dla szamba, które już nie jest potrzebne?

    Basen, jacuzzi, piwnica na wino :)

    --
    Pete

  • 4. Data: 2014-05-05 15:08:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 05 May 2014 14:55:14 +0200, Marcin N

    > Czy istnieje jakieś zastosowanie dla szamba,
    > które już nie jest potrzebne?

    Ja będę przerabiać na deszczówkę.

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2014-05-05 15:14:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 14:55:14 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    > Czy istnieje jakieś zastosowanie dla szamba, które już nie jest potrzebne?
    U moich rodziców zrobiliśmy z tego kompostownik. Trawa i inne zielska które przez
    cały rok się zbierają lądowały do nieczynnego szamba.

  • 6. Data: 2014-05-05 15:50:00
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 05 May 2014 14:55:14 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Czy istnieje jakieś zastosowanie dla szamba, które już nie jest potrzebne?

    Moze odprowadzac do niego deszczowke, no chyba ze jest szczelne, ale to
    rzadki przypadek.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2014-05-05 16:11:36
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-05 15:14, Kris pisze:
    > U moich rodziców zrobiliśmy z tego kompostownik. Trawa i inne zielska które przez
    cały rok się zbierają lądowały do nieczynnego szamba.

    A gdy już się napełniło? Co potem?

    --
    MN

  • 8. Data: 2014-05-05 16:12:11
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-05 15:05, Pete pisze:

    > Basen, jacuzzi, piwnica na wino :)

    No i schron przeciw huraganowy dla teściowej.

    --
    MN

  • 9. Data: 2014-05-05 16:29:02
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > A gdy już się napełniło? Co potem?

    Pewnie może być problem, żeby wydobyć to ... zwłaszcza z
    samego dna. Swoją droga, do kompostowania przydaje się spora
    ilość powietrza, aby się kompostowało, a nie kisiło.

    No ale potem zawsze można na wierzchu posadzić bratki ;)

  • 10. Data: 2014-05-05 23:13:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 16:11:36 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > A gdy ju� si� nape�ni�o? Co potem?
    Trawę i chwasty w inny sposób trzeba było utylizować;)
    Od czasu nowej ustawy smieciowej to juz nie problem bo odbiera firma wywozowa;)