  • 1. Data: 2021-12-25 17:16:49
    Temat: Dom do 70 m kw. bez pozwolenia już od stycznia. "Wielki Entuzjazm narasta"
    Od: a a <m...@g...com>

    Dom do 70 m kw. bez pozwolenia już od stycznia. "Wielki Entuzjazm narasta"

    2 budynki 70 m2 łączymy tył kami i juz mamy 140 m2

    w jednym same łazienki i sypialnie
    w 2. kuchnie, spiżarnie, pralnie

    https://businessinsider.com.pl/gospodarka/dom-do-70-
    m-kw-bez-pozwolenia-juz-od-stycznia-entuzjazmu-polak
    ow-juz-nie-ma/g1233tw

  • 2. Data: 2021-12-25 17:27:54
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 25.12.2021 o 17:16, a a pisze:
> [...]
    > w 2. kuchnie, spiżarnie, pralnie
    >
    > https://businessinsider.com.pl/gospodarka/dom-do-70-
    m-kw-bez-pozwolenia-juz-od-stycznia-entuzjazmu-polak

    Po co łączyć się tyłkami, skoro od 2015r. istnieje możliwość wybudowania
    domu o dowolnej powierzchni użytkowej bez pozwolenia?

    Rzecz w tym, że niewielu inwestorów się odważyło tak wybudować dom,
    ponieważ wymagania dla takiego domu są mało zrozumiałe. Dlatego
    inwestorzy wolą wystąpić o pozwolenie, bo pozwolenie jest swego rodzaju
    dupochronem.

  • 3. Data: 2021-12-25 17:59:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 25 grudnia 2021 o 17:16:51 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    > w 2. kuchnie, spiżarnie, pralnie
    >
    > https://businessinsider.com.pl/gospodarka/dom-do-70-
    m-kw-bez-pozwolenia-juz-od-stycznia-entuzjazmu-polak
    Można ale po co. W tym roku umarło prawie 500 tysięcy Polaków. Przeważająca większość
    to ludzie starzy z górki pierwszego wyżu demograficznego. W kolejnych latach będzie
    umierało ich coraz więcej aż do końca roczników z tego wyżu. Wtedy były lata że
    rocznie rodziło się po 750-800 tysięcy dzieci rocznie. To tyle samo musi umrzeć nie
    licząc garstki co wyjechała za granicę i tam kite odwali. W tym roku bez budowania
    zrobiło się po nieboszczykach minimum z 350 tysięcy wolnych do zagospodarowania
    mieszkań i domów. Jeszcze dało się je wepchnąć w rynek. Za rok że starości umrze 425
    tysięcy za dwa 550 a potem będzie umierało po 700 i wiecej tysięcy rocznie przez
    kilkanaście lat. Jak by od nowego roku kobiety w patriotycznym zrywie cipy sobie
    rujnowały i miały po czworo dzieci to dopiero za 20-25 lat będą one, te dzieci,
    potrzebowały mieszkań. Kobiety nie są aż takimi patriotkami i na przyrost naturalny
    nie ma co liczyć w znaczeniu że będzie dodatni. Akcja z nieruchomościami miała
    uratować gospodarkę i finanse państwa. Powiodła się. Kosztem niewielkiej inflacji
    rząd uregulował stosunki pieniężne w Polsce na dziesiątki lat. W ramach
    sprawiedliwości społecznej bogatsi dołożą do mieszkań jakie kupili a biedniejsi będą
    je mogli odkupić albo wynająć za nieduże pieniądze. Nie siła a sztuka frajerów w dupę
    tłuką.

  • 4. Data: 2021-12-26 07:41:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-12-2021 o 17:27, Uzytkownik pisze:
> [...]

    Z tego co czytałem to musi być jedyny dom na działce, jedyny dom tego
    samego właściciela w ogóle, do tego jest obwarowany tyloma innym
    zakazami, że gra nie warta świeczki.

    m-kw-bez-pozwolenia-juz-od-stycznia-entuzjazmu-polak
    ow-juz-nie-ma/g1233tw

    > Po co łączyć się tyłkami, skoro od 2015r. istnieje możliwość wybudowania
    > domu o dowolnej powierzchni użytkowej bez pozwolenia?

    ???