  • 1. Data: 2013-02-04 18:03:42
    Temat: Dom zaizolowany elektromagnetycznie
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Kolega poprosił mnie, żebym mu pomógł rozwiązać dziwny problem. Zainstalował
    klientowi system Fibaro i kilka kamer IP poprzez WiFi. Niestety nic nie był w stanie
    skonfigurować bo coś zakłócało łączność. Na miejscu okazało się, że to jest dom
    drewniany o konstrukcji szkieletowej. Wszystkie przestrzenie zostały zaizolowane
    wełną mineralną obustronnie pokrytą folią aluminiową. Wytworzyła się swoista klatka
    Faradaya całkowicie izolując budynek. Wewnątrz zero zasięgu komórkowego, Wifi na 2m
    itd.

    Czy ta wełna z folią aluminiową to standardowy materiał izolacyjny? Ja widziałem
    gdzieś dach izolowany tym materiałem ale ściany!!

    PC

  • 2. Data: 2013-02-04 18:36:08
    Temat: Re: Dom zaizolowany elektromagnetycznie
    Od: Marek <m...@g...com>

    On Feb 4, 6:03 pm, "PC" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Czy ta wełna z folią aluminiową to standardowy materiał izolacyjny? Ja widziałem
    gdzieś dach izolowany tym materiałem ale ściany!!

    Jak sie ma klimatyzacje ( kontrola wilgotnosci powietrza ) , to czemu
    nie ?

  • 3. Data: 2013-02-04 20:33:40
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "PC" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    Czy ta wełna z folią aluminiową to standardowy materiał izolacyjny? Ja
    widziałem gdzieś dach izolowany tym materiałem ale ściany!!

    Już o tym pisaliśmy kiedyś. Ja mam folię paroizolacyjną w skosach i suficie
    oraz czasami podłogówkę, która leży na styropianiez metalizowaną folią.
    Zasięg komórek słaby. WiFi nie działa do sąsiedniego pokoju i trzeba było
    rozstawić routerki.

  • 4. Data: 2013-02-04 21:05:05
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Kurczę tyle się słyszy jakie to promieniowanie szkodliwe, że wszędzie
    jest tego pełno, a tu siup, mamy super zdrowy dom, gdzie żadne
    bezeceństwa z otoczenia do nas nie lecą :>
    Powiedz koledze że jest szczęściarzem i niech sobie chwali swój
    domek :]

    L.