  • 1. Data: 2009-04-30 17:28:03
    Temat: Domycie okien PCV
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    Witam.
    Dostałem w spadku na mieszkaniu zabrudzone- przez lata słabo myte okna
    PCV i zastanawiam czym je wyszorować aby dawna bier wróciła. Są jakieś
    mocniejsze środki?

  • 2. Data: 2009-05-06 13:09:44
    Temat: Re: Domycie okien PCV
    Od: GK <g...@g...pl>

    belgrano pisze:
    > Witam.
    > Dostałem w spadku na mieszkaniu zabrudzone- przez lata słabo myte okna
    > PCV i zastanawiam czym je wyszorować aby dawna bier wróciła. Są jakieś
    > mocniejsze środki?

    Tak, dość ciężko je kupić w sklepie, ale są. Głównie trzeba szukać w
    sklepach internetowych. Są trzy rodzaje z różnymi oznaczeniami,
    najmocniejszy nr 5 w nazwie, rozpuszcza plastik, więc trzeba uważać.
    Stosowane są przez monterów do usuwania rys z powierzchni okien. Płyn
    nazywa się Cosmofen.
    Osobiście nie stosowałem, więc nie wiem na ile jest faktycznie
    przydatny, ale skoro stosują to firmy to myślę, że się przydaje.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 3. Data: 2009-05-12 06:55:15
    Od: Lila <H...@H...Com>

    belgrano <a...@g...net.pl> napisał:
    > Dostałem w spadku na mieszkaniu zabrudzone- przez lata słabo myte okna
    > PCV i zastanawiam czym je wyszorować aby dawna bier wróciła. Są jakieś
    > mocniejsze środki?

    Mydlo malarskie - za grosze w hipermarketach
    i nie szoruj, tylko delikatnie na szmatce.

    Pozdrowienia,
    Lila
    PS. Nie wiem co to mydlo w sobie ma, ale zmywa wszystko.

  • 4. Data: 2009-05-12 07:15:48
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Lila" <H...@H...Com> napisał w wiadomości

    > Mydlo malarskie - za grosze w hipermarketach
    > i nie szoruj, tylko delikatnie na szmatce.
    >
    > Pozdrowienia,
    > Lila
    > PS. Nie wiem co to mydlo w sobie ma, ale zmywa wszystko.

    L.O.C. lub ZOOM firmy Amway.