  • 1. Data: 2009-03-24 14:03:11
    Temat: Drzewo
    Od: "Przemeq" <p...@o...eu>

    Witam
    Mam pytanie planuje wyciąć drzewo modrzew który na wyskości 130 cm ma w
    obwodzie 190cm, jest duży i rośnie w sadzie gdzie dookoła jabłonki i inne
    owocowe całość ma statut działki budowlanej.
    Wiem że musze starać sie o pozwolenie z gminy ale chce sie dowiedzieć czy
    jakiś oszołom ekologiczny, gdy będę sie starał o zgode nie znajdzie w tym
    drzewie pomnika przyrody czy innych głupot.
    Na sąsiedniej działce planuje rozpocząć wiosna budowę i wycięcie tego drzewa
    umożliwi mi dojazd do budowy. Działka gdzie ma stac dom ma dojazd z ulicy
    ale jest rów melioracyjny i trzeba zrobić mostek, wolałbym go zrobić w
    trakcie budowy (wylewając fundament przy okazji wylałbym mury oporowe
    przepustu), a nie zaczynać od mostku który może kosztowac duzo drożej jako
    samodzielny etap.

    Przemeq

  • 2. Data: 2009-03-24 18:30:20
    Temat: Re: Drzewo
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Przemeq napisał(a):
> [...]
    > inne owocowe całość ma statut działki budowlanej.[...]
    > Na sąsiedniej działce planuje rozpocząć wiosna budowę i wycięcie tego

    Kurde... A musisz rznac ten modrzew? Nie lepiej te owocowki wyciac dla
    stworzenia dojazdu? Na pewno bedzie prosciej od strony
    prawno-administracyjnej :)

  • 3. Data: 2009-03-25 08:38:21
    Od: "Przemeq" <p...@o...eu>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:gqb8r4$226$1@news3.onet...

    > Kurde... A musisz rznac ten modrzew? Nie lepiej te owocowki wyciac dla
    > stworzenia dojazdu? Na pewno bedzie prosciej od strony
    > prawno-administracyjnej :)
    >
    > --
    > pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
    > zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
    > Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
    > Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

    Wole go ściąć dzisiaj ma w obwodzie 190 za opare lat osiągnie 240 a wtedy to
    pomnik przyrody
    i strace te działkę jako budowlaną bo zabronia go wyciąć.

    Przemeq

  • 4. Data: 2009-03-26 07:10:04
    Od: _a_r_t_e_c_ <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Przemeq napisał:

    > Wole go ściąć dzisiaj ma w obwodzie 190 za opare lat osiągnie 240 a
    > wtedy to pomnik przyrody
    > i strace te działkę jako budowlaną bo zabronia go wyciąć.

    Najpierw poczekaj az uschnie. W stanie takim jak jest opłaty za wycięcie
    mogą wynieść nawet kilkaset złotych za centymetr obwodu. A kara za
    wycięcie nielegalne to stawka oplaty x 3.
    Jeśli drzewo uschnie i bedzie stwarzalo zagrozenie, oplata za wyciecie
    moze wyniesc 0.

  • 5. Data: 2009-03-26 21:49:38
    Od: "jarec" <u...@h...pl>

> [...]
    > wycięcie nielegalne to stawka oplaty x 3.
    > Jeśli drzewo uschnie i bedzie stwarzalo zagrozenie, oplata za wyciecie

    to prawda, ze wystarczy usunac kore na szerokosci pare cmm na calym
    obwodzie, a drzewo samo padnie?

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 3832
    (20090206) __________

  • 6. Data: 2009-03-26 21:59:05
    Od: Przemeq <p...@o...eu>

    _a_r_t_e_c_ pisze:

> [...]
    > wycięcie nielegalne to stawka oplaty x 3.
    > Jeśli drzewo uschnie i bedzie stwarzalo zagrozenie, oplata za wyciecie
    Uschnąć nie ma szans okaz zdrowia , ale w gminie dowiedziałem się że
    zezwolenie kosztuje 0 zł (zero zł).

    Przemeq

  • 7. Data: 2009-03-27 08:51:54
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "_a_r_t_e_c_" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wycięcie nielegalne to stawka oplaty x 3.
    > Jeśli drzewo uschnie i bedzie stwarzalo zagrozenie, oplata za wyciecie

    Płaci się tylko kilkanaście zł za złożenie wniosku.

  • 8. Data: 2009-03-27 08:54:22
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "jarec" <u...@h...pl> napisał w wiadomości

    > to prawda, ze wystarczy usunac kore na szerokosci pare cmm na calym
    > obwodzie, a drzewo samo padnie?

    Z całą pewnością nikt się nie zorientuje ;), a ponoć "Roundap czyni cuda" i
    ulega biodegradacji :D

  • 9. Data: 2009-03-27 08:55:45
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

  • 10. Data: 2009-03-27 09:04:33
    Od: d...@d...abc.com.pl

    On Fri, 27 Mar 2009, Jacek "Plumpi" wrote:

    > Użytkownik "jarec" <u...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Z całą pewnością nikt się nie zorientuje ;), a ponoć "Roundap czyni cuda" i
    > ulega biodegradacji :D

    Wierzysz w bajki? Myślę, że jeśli urzędas się przypnie to może udowodnić,
    że drzewo nie uschło naturalnie a wtedy trzeba będzie sprzedać działkę,
    żeby zapłacić karę.

    D.P.