  • 1. Data: 2012-12-07 22:20:47
    Temat: Działka chroniona
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Witam!
    Złożyłem wniosek o wyrys z mpzp i znalazłem tam niepokojące informacje:
    1. działka leży na terenie upraw polowych bez prawa zabudowy. Czy to
    znaczy, że sobie tam nic, nic nie będę mógł postawić?
    2. działka leży w zasięgu Ekologicznego Systemu Obszarów Chronionych
    (tak, wielkimi literami). Co to znaczy w praktyce?
    Dzięki za wszelkie informacje.
    Pozdrawiam - JanuszWo
    --
    popraw gaz w adresie

  • 2. Data: 2012-12-07 22:37:18
    Temat: Re: Działka chroniona
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "JanuszWo" <jannus_tl@taki_gaz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1. działka leży na terenie upraw polowych bez prawa zabudowy. Czy to
    > znaczy, że sobie tam nic, nic nie będę mógł postawić?

    dokładnie , wpis czabyło nabyć przed kupnem dzialki

    b.

  • 3. Data: 2012-12-07 22:54:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.12.2012 22:20, JanuszWo pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > znaczy, że sobie tam nic, nic nie będę mógł postawić?

    Czego nie rozumiesz w powyższym?

  • 4. Data: 2012-12-08 10:26:39
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

> [...]
    > 2. działka leży w zasięgu Ekologicznego Systemu Obszarów Chronionych
    > (tak, wielkimi literami). Co to znaczy w praktyce?

    Cóż, to proste:
    Uprawy polowe to inaczej uprawy wojskowe. Sztandarowym przykładem mogą być
    tutaj pola minowe. Dla lepszego kamuflażu w miejscach takich upraw
    oczywiście wolno stawiać różnorakie budynki rzeczywiste bądź makiety po
    warunkiem iż mieszkańcy złożą oświadczenie że nie będą wysuwać żanych
    roszczeń w przypadku uszkodzeń mienia, utraty członków ciała bądź członków
    rodziny w czasie trału... eee... znaczy się - żniw.
    Ekologiczny System Obszarów Chronionych to nic innego jak taka prawna
    nakładka bilateralna w której wojsko zobowiązuje się że nie będzie używać na
    terenie upraw polowych chemicznej broni masowego rażenia (o biologiczej nie
    ma tam mowy) a cywile zobowiązują się, że nie będą sie w zamian wpierdalać w
    to co wojsko sobie tam kombinuje. ESOO dopuszcza stosowanie napalmu do
    sezonowego wypalania traw. Sponsorem finansującym i głównym lobbystą ESOO
    jest koncern naftowy Exxon Waldness działający na rynku detalicznym pod
    nazwą ESSO. Dla niepoznaki.

  • 5. Data: 2012-12-08 20:30:57
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Czego nie rozumiesz w powyższym?

    Czy na takiej działce można postawić jakiś kontener socjalny w roli
    domku letniskowego? A czy można zrobić sobie piwnicę? Można tam sad
    zrobić? Ale żeby to wszystko legalnie było. W urzędzie gminy mówią, że
    decyduje o tych terenach jakiś urząd ekologiczny wojewódzki. W urzędzie
    mówią, że oni tylko radzą, a decyduje wójt. Zniechęcają ludzi do
    działek ściemnianiem, a jak przyjdzie jakiś znajomek to pozamiata i
    kupi działki za bezcen, przerobi na budowlane i sprzeda. Może ja
    mógłbym to zrobić ;-) Co? Powstaje właśnie nowy plan
    zagospodarowania...

    Ciekawi mnie też co to jest za twór o nazwie "Ekologiczny System
    Obszarów Chronionych". Czym są obszary "Natura 2000" to z grubsza można
    wyczytać... Ale z czym się wiąże ten System Obszarów chronionych? Co to
    oznacza w praktyce dla działki na tym terenie? W necie nie znalazłem
    jasnych informacji.
    Zwracam się z pytaniami do praktyków, co może jakoś naświetlą sprawę z
    innej strony.
    Pozdrawiam - JanuszWo

    --
    popraw gaz w adresie

  • 6. Data: 2012-12-09 13:22:55
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    > Ciekawi mnie też co to jest za twór o nazwie "Ekologiczny System
    > Obszarów Chronionych". Czym są obszary "Natura 2000" to z grubsza można
    Nie mam z tym do czynienie ale 200 m dalej od moje jdzialki jest taki obszar
    i wlascielowi pozwalaja zanczam pozwalaja 2x w roku wykosic trawe nic
    wiecej. czy sie chce tam budowac nie wiem.
    PS tamten teren nie jest na 200% terenem wojskowym / poligon to w sumie
    obrzeze wsi.
    --
    .:Artur:.