  • 1. Data: 2009-05-12 10:08:27
    Temat: Filtrowanie powietrza doprowadzonego z zewnątrz
    Od: "Daniel (dj74)" <n...@t...pbzddn>

    Witam,

    czy zna ktoś może sposób na proste i w miarę niedrogie wykonanie
    filtracji powietrza doprowadzonego z zewnątrz

    gdy włączam wyciąg nad kuchenką (pozamykane okna) zasysam powietrze z
    zewnątrz - niestety mam tak miłego sąsiada, który codziennie pali miałem
    węglowym, również wiosną i latem, nawet podczas upałów 30^C sąsiad pali
    tym śmierdzącym miałem

    chciałbym w jakiś sposób wykonać dolot powietrza w okolice kuchenki (być
    może nawet z wymuszoną wentylacją poprzez wiatraczek "nawiewny" włączany
    równocześnie z wyciągiem) ale warunek jest jeden - muszę przefiltrować
    wlatujące do domu powietrze

    inaczej "jak trafię na dobry moment" zaciągnę smród z komina od miłego
    sąsiada

    ps. rozmawiałem z sąsiadem i z rozbrajającą szczerością przyznał, że nie
    ma boilera na prąd, więc nie może inaczej latem ogrzewać wody, szkoda
    słów ludzie sprzedają działki budowlane, a "nie stać" ich na boiler
    elektryczny

    --
    pozdr. Daniel
    echo `expr substr $mail 4 18` | tr a-z n-za-m;

  • 2. Data: 2009-05-12 13:19:19
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Daniel (dj74) wrote:
> [...]
    > ma boilera na prąd, więc nie może inaczej latem ogrzewać wody, szkoda
    > słów ludzie sprzedają działki budowlane, a "nie stać" ich na boiler

    eee, raczej bimber pędzi.

    --
    bartek