  • 1. Data: 2010-02-03 09:15:48
    Temat: Gdzie postawic szope na narzedzia?
    Od: "Huaskar" <h...@i...eu>

    Witam!

    Chce postawic w ogrodzie za domem mala szope (2,5 x 3,5m) na narzedzia,
    meble ogrodowe etc. W jakiej minimalnej odledlosci od granicy dzialki mozna
    ja ustawic? Idealnie byloby przy samym ogrodzeniu, ale co na to polskie
    przepisy?

    pozdrawiam

    H.

  • 2. Data: 2010-02-04 07:45:13
    Temat: Re: Gdzie postawic szope na narzedzia?
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Chce postawic w ogrodzie za domem mala szope (2,5 x 3,5m) na >narzedzia,
    > meble ogrodowe etc. W jakiej minimalnej odledlosci od granicy dzialki
    > polskie przepisy?

    Polskie przepisy mowia ze mozesz.
    Jesli w granicy to sciana graniczna wykonana bez otworow (okna, drzwi),
    przeciwogniowo plus zagospodarowanie wody na wlasnym terenie wiec albo spad
    do sasiada ale z rynna i jej odprowadzeniem - albo spad daszku w twoją
    stronę. Mozesz tez 1,5 metra od granicy (

    W twoim lokalnym wydziale architektury opisza ci dokladnie co mozesz
    postawic i pomoga wypelnic wniosek (o ile chcesz to zglaszac - polecam, nic
    to chyba nawet nie kosztuje a przynajmniej nie pamietam bym płacił).

    Jesli chcesz szukac - to poszukaj przez archiwum tej grupy (google) - bylo
    pare razy, sam pytalem z pol roku temu i koncowo chyba wrzucilem w tym samym
    topicu szczegoly z wydzialu architektury.

    Pozdrawiam

    Kane