  • 1. Data: 2011-01-03 13:22:45
    Temat: Gdzie wypożyczyć kamerę termowizyjną?
    Od: "P" <d...@g...pl>

    1. Korzystaliście kiedyś z usług wypożyczania kamery termowizyjnej?
    2. Czy wiecie jakie są ceny?
    3. Znacie jakeiś firmy z Wroc?
    4. Czy nie dałoby się tego przeprowadzić jakimś sposobem hałupniczym (np
    aparat z odwróconą funkcją night shot) ?

  • 2. Data: 2011-01-03 13:58:40
    Temat: Re: Gdzie wypożyczyć kamerę termowizyjną?
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "P" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 4. Czy nie dałoby się tego przeprowadzić jakimś sposobem hałupniczym (np
    > aparat z odwróconą funkcją night shot) ?

    Ad4. Na pewno nie. Inna zasada działania.

    pozdr
    p.

  • 3. Data: 2011-01-03 14:24:39
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-01-03 14:22, P pisze:
    > 1. Korzystaliście kiedyś z usług wypożyczania kamery termowizyjnej?

    Nikt przy zdrowych zmysłach nie pożyczy ci kamery za kilka lub
    kilkanaście kzł bez zabezpieczenia, najlepiej gotówkowego.

    > 2. Czy wiecie jakie są ceny?

    Przyjechał człowiek, za 3 zdjęcia i opis skasował 150zł.

  • 4. Data: 2011-01-03 14:26:10
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości

    > Nikt przy zdrowych zmysłach nie pożyczy ci kamery za kilka lub kilkanaście
    > kzł bez zabezpieczenia, najlepiej gotówkowego.

    > Przyjechał człowiek, za 3 zdjęcia i opis skasował 150zł.

    Ale 3 zdjęcia nic o ociepleniu budynku nie powiedza. Musi byc tych fotek
    sporo wiecej

    Krzysiek

  • 5. Data: 2011-01-03 14:37:01
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Robson" <r...@...pl> wrote in message news:ifsm7a$5t3$1@news.onet.pl...

    > Nikt przy zdrowych zmysłach nie pożyczy ci kamery za kilka lub kilkanaście
    > kzł bez zabezpieczenia, najlepiej gotówkowego.

    > Przyjechał człowiek, za 3 zdjęcia i opis skasował 150zł.

    Za 300zł był u mnie ze 2 godziny. Łaziliśmy i filmowaliśmy wszystko.

  • 6. Data: 2011-01-03 14:45:48
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Za 300zł był u mnie ze 2 godziny. Łaziliśmy i filmowaliśmy wszystko.

    Jak mozesz, zapodaj pare fotek. U mnie pojawia sie szron w dziwnych miejscach,
    np. na skosach przy murlacie, teoretycznie tam jest ocieplone. Dom jeszcze nie
    ogrzewany.

    --
    pozdr Z.

  • 7. Data: 2011-01-03 15:05:26
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Jak mozesz, zapodaj pare fotek. U mnie pojawia sie szron w dziwnych
    > miejscach, np. na skosach przy murlacie, teoretycznie tam jest ocieplone.

    Bez ogrzewania nic nie zobaczysz kamerą. Musisz napalić do 25 stopni i
    poczekać na -10 na zewnątrz.
    Bez ogrzewania szron nic nie oznacza.

  • 8. Data: 2011-01-03 15:51:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> wrote in message

    > Bez ogrzewania nic nie zobaczysz kamerą. Musisz napalić do 25 stopni i
    > poczekać na -10 na zewnątrz.
    > Bez ogrzewania szron nic nie oznacza.

    dodam jeszcze, że zaleca sie stworzenie w ogrzewanym domu lekkiego
    nadciśnienia tak aby było lepiej widać gdzie są dziury.

  • 9. Data: 2011-01-03 18:01:23
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik P napisał:
    > 1. Korzystaliście kiedyś z usług wypożyczania kamery termowizyjnej?
    tak
    > 2. Czy wiecie jakie są ceny?
    nie
    > 3. Znacie jakeiś firmy z Wroc?
    nie
    > 4. Czy nie dałoby się tego przeprowadzić jakimś sposobem hałupniczym (np
    > aparat z odwróconą funkcją night shot) ?

    a:) masz znajomych na Polibudzie ? Mają, zrobią zdjęcia za flaszkę razem
    wypitą.

    b:)masz znajomego elektryka ? Może bada/mierzy szynoprzewody, to ci
    cyknie fotki :)

    pzdr
    rafał