  • 1. Data: 2014-10-10 21:11:18
    Temat: Gładź bezpyłowo
    Od: JanuszO <n...@n...pl>

    Kilka lat temu kładłem u siebie gładź ( c-45 ), która po szlifowaniu
    zapyliła mi całe mieszkanie, ale było w stanie deweloperskim więc to
    przebolałem. Teraz mam do 'wygładzenia' miejsce po przeciągniętej
    instalacji CO i zastanawiam się jak to zrobić bezpyłowo lub pył ten
    ograniczyć, zaznaczam, że nie mam odkurzacza przemysłowego, żyraf itp.
    Oglądłem na youtube gładź gs 250, ale może poradzicie coś w zastępstwie ?

  • 2. Data: 2014-10-10 22:04:55
    Temat: Re: Gładź bezpyłowo
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-10-10 21:11, JanuszO wrote:
> [...]
    > ograniczyć, zaznaczam, że nie mam odkurzacza przemysłowego, żyraf itp.
    > Oglądłem na youtube gładź gs 250, ale może poradzicie coś w zastępstwie ?

    Nie masz żyrafy ale na pewno masz wyporzyczalnie sprzętu budowlanego
    niedaleko. Warto sobie taką żyrafę z odkurzaczem wynająć. Robiłem tym i
    pyliło minimalnie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info