  • 1. Data: 2010-04-26 13:18:36
    Temat: Hurtownia z żarówkami energooszczędnymi w Warszawie
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Witam,

    Ponieważ na cały dom doliczyłem się kilkudziesięciu sztuk chciałbym
    kupić w jakimś tanim miejscu, raczej jakieś solidne (markowe) egzemplarze.

    Możecie mi polecić miejsce ?

    KJ

  • 2. Data: 2010-04-26 21:35:13
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2010-04-26 15:18, KJ Siła Słów pisze:

    > KJ

    Tylko allegro, taniej nie kupisz w żadnym sklepie. Ja ostatnio znalazłem
    philipsy i osram - odpowiednik 100W, w sklepie i były po 5,5 zł, ale to
    nie było w DC.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2010-04-29 07:42:16
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    To sobie przeczytaj:
    http://tinyurl.com/ya669g7
    Jacek

  • 4. Data: 2010-04-29 21:08:45
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > To sobie przeczytaj:
    > http://tinyurl.com/ya669g7

    to ze grupa w nazwie ma _PL_ nic ci nie podpowiedzialo ?
    zastanow sie nastepnym razem zanim jakas glupote napiszesz

    --
    pzdr
    piotrek

  • 5. Data: 2010-05-01 10:50:24
    Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl>

    Od czasu do czasu trafiają się dobre oferty w marketach (Makro Cash,
    Castorama, Platforma), ale człowiek nie jest w stanie tego śledzić na bieżąco.
    Hurtownie to przykładowo Alfa (ul. Elbląska, czynna do g. 16) lub Grodno
    (Wola i Bielany, dość drogo).

    W Makro stale mają tanie w takich zółtych pudełkach z czarnymi napisami po
    chyba 9,90 zł produkcji to jest Osram, ale jak dla mnie mają kiepską barwę
    światła, przez kilka lat technologia poszła nieco do przodu.

    Jeśli masz neonówki w wyłącznikach to unikaj Philipsa, bo wtedy mrugają, a
    Osram nie mruga.

    -----

  • 6. Data: 2010-05-02 07:11:14
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2010-05-01 12:50, 666 pisze:

    > Jeśli masz neonówki w wyłącznikach to unikaj Philipsa, bo wtedy mrugają, a
    > Osram nie mruga.

    Już to chyba naprawili, mam philipsa oraz podświetlane wyłączniki i jest
    cacy, tzn. świetlówki nie świecą jak "nawiedzone przez ducha".
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 7. Data: 2010-05-04 05:43:58
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Nie każdy musi znać piękny (i precyzyjny;-) język Goethego).
    http://tinyurl.com/35r928q
    Tu masz tłumaczenie z automatu. Nie jest może najpiękniejsze, ale dla
    ignoranta powinno wystarczyć.
    Jacek