  • 1. Data: 2012-02-24 12:59:18
    Temat: Ile od posadzki jest bateria wannowa?
    Od: "_THX." <j...@g...pl>

    Na jakiej wysokości od gotowej wylewki (do tego dojdzie klej+gres) wyznaczyć
    osie ściennej baterii wannowej?
    Są jakieś normy?
    THX

  • 2. Data: 2012-02-24 13:08:25
    Temat: Re: Ile od posadzki jest bateria wannowa?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Na jakiej wysokości od gotowej wylewki (do tego dojdzie klej+gres)
    wyznaczyć
    > osie ściennej baterii wannowej?
    > Są jakieś normy?
    > THX

    Nie szybciej tak? pierwszy lepszy link:
    http://tnij.org/bateria-lazienkowa

  • 3. Data: 2012-02-24 14:59:28
    Od: "_THX." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Na tej stronie są napisane bzdury i do tego bzdurne rysunki niestety.

    -----

  • 4. Data: 2012-02-24 15:42:05
    Od: "Piotr " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    _THX. <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Na tej stronie są napisane bzdury i do tego bzdurne rysunki niestety.
    >

    > -----

    Wyrysuj sobie planowane płytki, planowaną krawędź wanny i estetycznie
    wkomponuj baterię, najlepiej symetrycznie w ich układ. Ja brałem nawet pod
    uwagę długość przewodu od słuchawki prysznicowe, żeby zbytnio nie leżał na
    dnie wanny.

  • 5. Data: 2012-02-24 19:49:44
    Od: Piotr Boncza <p...@g...pl>

    On 24 Lut, 16:42, "Piotr " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
    > uwagę długość przewodu od słuchawki prysznicowe, żeby zbytnio nie leżał na

    A odległość od krawędzi wanny taką, żeby łatwo było myć płytki
    pomiędzy szyldami baterii a krawędzią wanny.

    pozdrawiam Piotr

  • 6. Data: 2012-02-25 08:59:19
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Na tej stronie są napisane bzdury i do tego bzdurne rysunki niestety.

    a tutaj myślisz, że jest lepiej...?:-)

    BTW a na tej stronie
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Netykieta_lis
    ty_dyskusyjnej
    masz wszystko o poprawnym cytowaniu

    pozdrawiam
    s_13

  • 7. Data: 2012-02-29 22:15:38
    Od: magia <m...@w...gazeta.pl>

    W dniu 2012-02-24 13:59, _THX. pisze:
    > Na jakiej wysokości od gotowej wylewki (do tego dojdzie klej+gres) wyznaczyć
    > osie ściennej baterii wannowej?
    > Są jakieś normy?
    > THX

    A co my wróżki jesteśmy..
    Skąd mamy wiedzieć jak wysoką bedziesz miał wannę?

    m.