  • 1. Data: 2010-11-22 20:26:14
    Temat: Jak mocować kołki do płyt g-k?
    Od: "Bartek" <b...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Jest sobie płyta g-k i kołek Molly a'la http://www.netgips.pl/index.php?
    products=product&prod_id=233 . Otwór wywiercony, kołek wsadzony, ząbki wbite.
    Teraz wkręcamy śrubę i w teorii ząbki zapobiegają obracaniu się kołka. W
    praktyce ryją w płycie. Co jest nie tak i co z tym zrobić?

  • 2. Data: 2010-11-22 22:45:17
    Temat: Re: Jak mocować kołki do płyt g-k?
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Teraz wkręcamy śrubę i w teorii ząbki zapobiegają obracaniu się kołka. W
    > praktyce ryją w płycie. Co jest nie tak i co z tym zrobić?

    Kupić w praktikerze ściskarkę do kołków molly i wkręcać do uprzednio
    zaciśniętych

  • 3. Data: 2010-11-22 23:40:55
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 22 Lis, 21:26, "Bartek" <b...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > Teraz wkręcamy śrubę i w teorii ząbki zapobiegają obracaniu się kołka. W
    > praktyce ryją w płycie. Co jest nie tak i co z tym zrobić?

    Kup inne kolki. Ja uzywam takich:

    http://4.bp.blogspot.com/__p1B1dw8hlw/Su3yQpsGDRI/AA
    AAAAAAAN8/jV8xG05ad_w/s320/kotwa+do+karton+gipsu+s.j
    pg

    I IMHO sa zdecydowanie lepsze od molly (ktore rzeczywiscie czesto sie
    potrafia "rozkrecic" ;) Te kupuje w zwyklej najblizszej hurtowni
    budowlanej wiec to raczej zaden "egzotyk".
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2010-11-23 16:44:05
    Od: "William Bonawentura" <w...@p...onet.pl>

    ?> Kup inne kolki. Ja uzywam takich:
    > http://4.bp.blogspot.com/__p1B1dw8hlw/Su3yQpsGDRI/AA
    AAAAAAAN8/jV8xG05ad_w/s320/kotwa+do+karton+gipsu+s.j
    pg

    Potwierdzam, to są najlepsze kołki dla amatora (bez zaciskarki) do płyt g-k.

  • 5. Data: 2010-11-24 08:49:56
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > potrafia "rozkrecic" ;) Te kupuje w zwyklej najblizszej hurtowni
    > budowlanej wiec to raczej zaden "egzotyk".

    Ja uważam, że to totalny shit jest. Próbowałem zamocować na nich parę
    przedmiotów na ścianie i mi się nie udało. Albo ten kołek się obracał
    podczas wkręcania wkręta, albo wkrętem nie mogłem trafić w otwór i
    "ściągnąć" tego pantografu.. wkurzyłem się i wyrzuciłem to w diabły. Żona
    później kupiła kołki takie:
    http://www.grupaclassic.pl/index.php?c=Page&a=show&i
    d=556 w wydaniu
    "Castorama". W zestawie z kilkoma dyblami było również narzędzie do
    wiercenia i wkręcania. Tym pracuje się rewelacyjnie. Zamocowanie obrazka
    zajmuje mniej niż minutę.

    --
    Bartek

  • 6. Data: 2010-11-24 09:00:08
    Temat: Re: Jak mocowaae ko?ki do p?yt g-k?
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 24-11-2010 o 09:49:56 Bartek <bk*n@v.atonet.pl> napisał(a):

    > Żona
    > później kupiła kołki takie:
    > http://www.grupaclassic.pl/index.php?c=Page&a=show&i
    d=556

    w fachowym sklepie z kołkami śrubami itp pan właśnie takie mi polecał. Nie
    użyłem ich jeszcze za dużo, ale wkręca się je bardzo dobrze i dobrze
    trzymają

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 7. Data: 2010-11-24 10:04:43
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > http://www.grupaclassic.pl/index.php?c=Page&a=show&i
    d=556w wydaniu
    > "Castorama".

    też takie mi się najlepiej sprawdzają do ogólnego zastosowania, ale
    upraszczam na maksa, dziurę wiercę śrubokrętem i nim samym wkręcam od
    razu kołek... :-)
    problem się robi jak trafię w profil pod płytą... cięższy kaliber
    wieszam jednak na kołkach molly przy użyciu zaciskarki... i wtedy
    trafienie w profil jest jak najbardziej wskazane...

    pozdrawiam
    s_13

  • 8. Data: 2010-11-26 11:27:44
    Temat: Jak mocowac kolki do tynku akrylowego?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Tynk akrylowy na 12-14 cm styropianu.
    Wnętrze garażu.
    Konieczność zamocowania m.in. osprzętu elektrycznego (np rurki PVC, kable).
    Jakie kołki stosujecie?
    Cięższy osprzęt (np. oprawy świetlówkowe) idzie na kołkach w beton pod styropianem +
    gwintowany pręt, ale rurek PVC fi 13-16 mm tak
    mocować sensu nie ma.
    THX

  • 9. Data: 2010-11-26 12:40:06
    Temat: Re: Jak mocowac kolki do tynku akrylowego?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> wrote:
    > Tynk akrylowy na 12-14 cm styropianu.
    > Wnętrze garażu.
    > Konieczność zamocowania m.in. osprzętu elektrycznego (np rurki PVC,
    > kable).
    > Jakie kołki stosujecie?

    Ja daję zwykłe kołki rozporowe, nieco dłuższe i grubsze niż się stosuje
    normalnie. Po wywierceniu otworu pakuję tam klej montażowy i wkładam
    koszulkę.

    --
    Bartek