  • 1. Data: 2014-07-06 15:29:17
    Temat: Jak pękają zazwyczaj instalacje wodne - mam odpowiedź :-(
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    Pękają niespodziewanie i w takim miejscu, żeby szkody były jak największe.
    Mam założony czujnik zalania a rura pękła (a w zasadzie zaczęła powoli
    przeciekać) nad szafą garderoby. Tym sposobem mam zalane płaszcze i
    kurtki zimowe oraz buty narciarskie. Woda z wodociągu nie jest, jakby
    się mogło spodziewać czysta ale ruda od rdzy, więc ciuchy raczej do
    wywalenia.
    Jacek

  • 2. Data: 2014-07-06 17:47:45
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Jacek pisze:
    > Pękają niespodziewanie i w takim miejscu, żeby szkody były jak największe.

    Zaplanowałem założenie wodomierza z wyjściem do PLC. Znalazłem model,
    który startuje od przepływu 0.3litra/h, choć impulsuje co litr (czujnik
    zmieniam, więc to ograniczenie obejdę).
    W ten sposób mam nadzieję zabezpieczyć całą instalację w jednym miejscu.
    Współczuję zalania i strat.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 3. Data: 2014-07-09 22:16:57
    Od: mkonst <m...@n...pl>

    W dniu 06.07.14 17:47, Irek.N. pisze:

> [...]
    > zmieniam, więc to ograniczenie obejdę).
    > W ten sposób mam nadzieję zabezpieczyć całą instalację w jednym miejscu.

    Jak to uruchomisz to podziel się wiedzą.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl