  • 1. Data: 2009-11-03 17:41:19
    Temat: Jak powiesic szafki na scianie z dziurawki
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    Witam

    Stara ściana z cegły dziurawki, szafki kuchenne z tradycyjnymi
    uchwytami w formie ucha. Dyble do karton gipsu raczej nie nadają się
    do dziurawki, trzeba chyba zastosować jakąś listwę.
    Czy są takie listwy do szafek z uszami? Żeby w miarę równo powiesić?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2009-11-03 18:15:07
    Temat: Re: Jak powiesic szafki na scianie z dziurawki
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    dluzsze kolki i po sprawie
    za dluzsze mam na mysli ok 15-20cm:)

  • 3. Data: 2009-11-03 18:31:05
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    adam <a...@g...pl> wrote:

    Listew do szafek z uszami nie widziałem, ale jesli szafek jest
    kilka, to radzę poważnie się zastanowić nad dorobieniem w nich
    zawiesi do normalnej listwy. Robota nie taka znów duża, a pożytek
    wielki.

    A co do zasadniczego pytania - kup po prostu kołki do cegły
    dziurawki, w każdym nornalnym sklepie z tego typu asortymentem
    powinni takie mieć.Od normalnego różni się tym, że nie tylko rozłazi
    się na boki, ale jeśli trafi mu się wolna przestrzeń, to potrafi się
    w niej "zasupłać".

    J.

  • 4. Data: 2009-11-03 18:36:27
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    Michał Gut wrote:
    > dluzsze kolki i po sprawie
    > za dluzsze mam na mysli ok 15-20cm:)

    Pod warunkiem, ze sciana to nie dzialowka z pojedynczej cegly stawianej
    na sztorc :-)

    --
    NotBear

  • 5. Data: 2009-11-03 18:48:26
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    Jarek P. wrote:
    > Robota nie taka znów duża, a pożytek wielki.

    Dodatkowa zaleta - wieszaki do listew maja sruby regulacyjne, wiec latwo
    mozna skorygowac ewentualne bledy w poziomowaniu.

    > A co do zasadniczego pytania - kup po prostu kołki do cegły dziurawki

    Nie wymagalem scisle konkretnej wysokosci, wiec fachowiec odszukal
    poziom na ktorym cegla jest lita i tam wiercil. "Fiszerow" w pobliskim
    sklepie nie bylo, wiec dal zwykle osemki co 15 cm. Jak na razie
    [odpukac] nic nie spadlo, mimo, ze szafki zaladowane solidnie :-)

    --
    NotBear

  • 6. Data: 2009-11-03 19:06:18
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    NotBear <p...@i...pl> wrote:

    "Fiszerow" w pobliskim
    > sklepie nie bylo,

    Tu jeszcze dodam, że niekoniecznie trzeba się rzucać na "fiszery",
    są też tańsze odpowiedniki, np. dziś w Castoramie kupowałem paczki
    takich kołków z własną marką castoray ("Casto"), koszt pojedyńczego
    koła wychodził poniżej 50gr.

    J.

  • 7. Data: 2009-11-03 19:38:46
    Od: "jarek d." <d...@-...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chyba zastosować jakąś listwę.
    > Czy są takie listwy do szafek z uszami? Żeby w miarę równo powiesić?

    Może trochę aramata na muchę, ale poszukaj hasła "kotwa chemiczna".
    Np.: http://www.pattex.pl/content/view/272/209/
    Jeśli szafki są bardzo ciężkie lub do solidnego przymocowania listwy - będą jak
    znalazł.

    jarekd.

  • 8. Data: 2009-11-03 19:49:12
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > Listew do szafek z uszami nie widziałem, ale jesli szafek jest kilka, to
    > radzę poważnie się zastanowić nad dorobieniem w nich

    A jak wyglądają te listwy i haki do nich? Mam przed sobą remont kuchni i
    chętnie bym coś takiego zawiesił zamiast wiercić do każdej szafki osobne
    dziury pod kołki, które się i tak (dziury, nie kołki) rozjadą :/
    Przem

  • 9. Data: 2009-11-03 20:16:24
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Przemek <r...@o...pl> wrote:

> [...]
    > każdej
    > szafki osobne dziury pod kołki, które się i tak (dziury, nie

    http://www.castorama.pl/forum/list_post/2440/?tx_mmf
    orum_pi1%5Bpage%5D=2

    Zdjęcia może nienajlepszej jakości, ale tyle na szybko znalazłem,
    widać z nich w każdym razie, o co chodzi.

    J.

  • 10. Data: 2009-11-03 20:37:04
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > http://www.castorama.pl/forum/list_post/2440/?tx_mmf
    orum_pi1%5Bpage%5D=2
    > Zdjęcia może nienajlepszej jakości, ale tyle na szybko znalazłem, widać z
    > nich w każdym razie, o co chodzi.

    A... to ja mam takie haki, a ja się dziwiłem czemu one takie powalone i
    krótsza część haka wystającego ze ściany taka długa musi być, żeby sie
    szafka nie zsunęła :)
    A te listwy to są mocne? Jakoś delikatnie wyglądają :/
    Przem