  • 1. Data: 2009-05-22 19:44:59
    Temat: Jak wyrównać podłogę pokrytą płytkami pcw?
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Mam taki relikt przeszłości na podłodze,powierzchnia ze 25 mkw.Jest równomierny
    spadek w 1 stronę,
    najniżej położone miejsce to 6cm.Chcę to wyrównać i położyć panele
    Co radzicie?
    1.Wylać coś magicznego na te cholerne płytki? ( wątpię)
    2. Oderwać płytki- zostaje stary klej na szlichcie-ździerać go i nowa wylewka?
    3. Płyta OSB i "cyklinowanie" brzegów płynnie do zera?
    4. Inne?

    Pozdrawiam
    R.

  • 2. Data: 2009-05-23 07:26:53
    Temat: Re: Jak wyrównać podłogę pokrytą płytkami pcw?
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > wylewka?
    > 3. Płyta OSB i "cyklinowanie" brzegów płynnie do zera?

    Moja firma jest w PRLowskim biurowcu i taką robotę wykonuje się przy
    remontach pokoi. Nasz "hałsmaister" zrywa fragmentami PCV, zaciera dziury
    najtańszym klejem do glazury jaki jest w markecie w promocji, zagładza pacą
    w stosunku do pozostawionych płytek. Po zaschnięciu zrywa te pasy które
    zostawił jako "poziom" i tak samo zaciera. Klej jest tańszy od wylewek
    samopoziomujących itd.

  • 3. Data: 2009-05-23 11:27:05
    Od: Rentier <f...@g...com>

> [...]
    > te pasy które zostawił jako "poziom" i tak samo zaciera. Klej jest
    > tańszy od wylewek samopoziomujących itd.
    Metoda ciekawa.
    Ale muszę cholera nadłożyć 6cm na powierzchni ok 3,5m x2,5 i zgubić do zera:(

  • 4. Data: 2009-05-23 11:52:31
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > Metoda ciekawa.
    > Ale muszę cholera nadłożyć 6cm na powierzchni ok 3,5m x2,5 i zgubić do
    > zera:(

    To chyba inna skala problemu. Tu po oderwaniu płytek dziury po kleju nie
    przekraczają 1cm.

  • 5. Data: 2009-05-23 13:48:38
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl>

    Rentier pisze:
> [...]
    > wylewka?
    > 3. Płyta OSB i "cyklinowanie" brzegów płynnie do zera?

    a) zerwać i zrobić wylewkę cementową, w tym narożniku co opada
    b) pogodzić się ze spadkiem i tylko wygładzić płaszczyznę

    BTW Jak zerwiesz te płytki i zaczniesz równać to parę kilo gruzu z tego
    wyjdzie ...

    BR
    Igus'