  • 1. Data: 2010-11-08 19:50:48
    Temat: Jak zatopic w samopoziomujacej mate grzejna
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Jak w temacie. Poniewaz bede mial wylewana mase samopoziomujaca, nie
    dlatego ze jest nierowno ale musze troche podniesc pozim podlog, zeby
    wyrownac do parkietu. Wylewki sa ok ale parkiet ma 21mm wiec musze
    podniesc ok. 8 mm poziom. Przedsatwiciel devi zasugerowal, zeby mate
    zatopic w tej masi. Tylko jak?
    jesli na wylewki przykleje maty i zaleje to msa to nie bedzie sie
    trzymalo podloza.
    jest na to jakis sposob czy przesadzam?

    Pozdrawiam
    KADAR

  • 2. Data: 2010-11-08 20:26:44
    Temat: Re: Jak zatopic w samopoziomujacej mate grzejna
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > jesli na wylewki przykleje maty i zaleje to msa to nie bedzie sie
    > trzymalo podloza.
    > jest na to jakis sposob czy przesadzam?

    nie przesadzasz, poodkleja się i powyłazi na wierzch... zatapiałem
    kawałek w łazience i musiałem kombinować, żeby za bardzo nie wyłaziło,
    dociskać jakimiś kamyczkami, dopóki zwiąże itp. itd., teraz bym
    zarzucił i lekko zatarł przyklejona matę odrobiną jakiegoś dobrego
    kleju do płytek, a dopiero jak zwiąże to zalewał masą...

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2010-11-08 20:30:58
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    > zarzucił i lekko zatarł przyklejona matę odrobiną jakiegoś dobrego
    > kleju do płytek, a dopiero jak zwiąże to zalewał masą...

    Czyli jest problem tylko kwestia jak to zrobic. A jak moze byc
    minimalna grubosc takiej masy, zeby to wszystko sie trzymalo?

    KADAR

  • 4. Data: 2010-11-08 20:54:31
    Od: "michalski" <p...@o...pl>

    "s_13" <s...@i...pl> wrote in message
    d.googlegroups.com...

> [...]
    >zarzucił i lekko zatarł przyklejona matę odrobiną jakiegoś dobrego
    >kleju do płytek, a dopiero jak zwiąże to zalewał masą...

    Nie wiem ja z matą, ale ja ukladalem kabe grzejny na posadzke (na to szly
    kafle) uzywając kleju z pistoletu (taki na cieplo) Ladnie sie trzymalo i nie
    bylo potem problemow z plytkami.
    Pozdr

    --
    michalski, Kamień

  • 5. Data: 2010-11-09 08:05:11
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    > kafle) uzywając kleju z pistoletu (taki na cieplo) Ladnie sie trzymalo i nie

    Z matami jest troche inaczej, kable przymocowane sa do siatki. Taka
    siatka mimo, ze ma duze oczka stanowi jakas powierzchnie, ktora moze
    przeszkadzac w dobrym zwiazaniu masy z wylewka. Kable nie maja tej
    powierzchni.

    KADAR

  • 6. Data: 2010-11-09 12:27:49
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Użytkownik "michalski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kafle) uzywając kleju z pistoletu (taki na cieplo) Ladnie sie trzymalo i

    Też tak robiłem - ale nie wszystkie kleje do betonu trzymają.
    Po eksperymentach trafiłem na jakąś taniochę TipTool, czy coś takiego i szło
    gładko, szybko i bez wypływania.
    Jak klej słabo łapie do betonowej wylewki atrakcje gwarantowane, szczególnie
    kiedy wylewacze w gumiakach po kablach biegają.
    I uwaga - mocno odradzam wylewki samopoziomujące Kreisel - pękają mimo
    zachowania wszelkich zaleceń a producent pali głupa w stylu "za słaba
    wylewka betonowa"

    --
    pzdr
    qaz

  • 7. Data: 2010-11-09 19:56:24
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Te tak robi em - ale nie wszystkie kleje do betonu trzymaj .
    > Po eksperymentach trafi em na jak tanioch TipTool, czy co takiego i sz o
    > g adko, szybko i bez wyp ywania.
    > Jak klej s abo apie do betonowej wylewki atrakcje gwarantowane, szczeg lnie
    > kiedy wylewacze w gumiakach po kablach biegaj .
    > I uwaga - mocno odradzam wylewki samopoziomuj ce Kreisel - p kaj mimo
    > zachowania wszelkich zalece a producent pali g upa w stylu "za s aba
    > wylewka betonowa"
    >
    > --
    > pzdr
    >     qaz

    To moze siatke mocowac tak jak mocuje sie przewody elektryczne
    podtynkowe na takie zaciski. Troche pracy by bylo ale powinno sie
    trzymac?

    KADAR