  • 1. Data: 2009-05-22 08:51:46
    Temat: Jaka głębokość fundamentu pod płot klinkierowy h=1,5 m?
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    jak w temacie

    --=olo=--

  • 2. Data: 2009-05-22 09:05:47
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    news:gv5p70$m5i$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > jak w temacie

    Ja kopałem na 70-80cm, szerokość 20cm, pod słupkami fundament robiłem
    szerszy(40cm)

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-05-22 09:35:30
    Temat: Re: taka jaka jest gleboka strefa przemarzania w Twoim regionie
    Od: "Tim" <q...@q...pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    > jak w temacie
    >
    > --=olo=--
    jak w temacie
    Tim

  • 4. Data: 2009-05-22 11:43:08
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "Tim" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > jak w temacie
    > Tim

    w temacie to była wysokość słupka

    --=olo=--

  • 5. Data: 2009-05-22 11:44:59
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Ja kopałem na 70-80cm, szerokość 20cm, pod słupkami fundament robiłem
    > szerszy(40cm)

    No i nie zapomnij o wbetonowaniu chociaż ze 3 prętów fi10 w miejsca gdzie
    będa słupki.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-05-22 12:51:43
    Od: "gregor" <p...@g...autograf.pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    > jak w temacie
    > --=olo=--

    80 pod przęsła i około 110 pod słupki (jako dylatacje użyłem pasów z papy)-
    ogrodzenie 1,8 wysokosci
    szerokość taka jak pisał Kris - 20 przęsło, 40 słupek,

    pozdr
    gregor

  • 7. Data: 2009-05-22 21:20:30
    Od: "Tim" <q...@q...pl>

    > Użytkownik "Tim" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

    > w temacie to była wysokość słupka

    wysokosc slupka nie ma tu nic do rzeczy
    a temat byl: jaka glebokosc fundamentu przy danej wysokosci slupka

    Tim

  • 8. Data: 2009-05-23 10:32:02
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    A ten płot to gdzie? W Zakopanem, Suwałkach, czy może w Szczecinie?
    Zawsze do głębokości przemarzania gruntu, albo płycej ze świadomością, że
    kiedyś popęka.
    Jest jeszcze opcja oszczędnościowa: fundament tylko pod słupki, a pomiędzy
    słupkami belki zbrojone powyżej gruntu (inaczej mówiąc belki w powietrzu).
    Jacek