  • 1. Data: 2013-07-01 19:18:06
    Temat: Jaki jest gwint w beczkach 200L?
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    j.w.

    Jaka średnica i jaki skok gwintu ? Oba otwory mnie interesują

  • 2. Data: 2013-07-04 18:26:26
    Temat: Re: Jaki jest gwint w beczkach 200L?
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Dnia Mon, 1 Jul 2013 19:18:06 +0200, kiki napisał(a):

    > j.w.
    >
    > Jaka średnica i jaki skok gwintu ? Oba otwory mnie interesują

    Prosze podaj mi o jaki typ beczki chodzi - taka z malym otworem
    odpowietrzajacym i 2x wiekszym do zlewania? Cos okolo fi 40 ?
    O takiej beczce mowimy?

    Jutro, lub nawet dzisiaj postaram sie to sprawdzic - z ciekawosci zapytam
    po co to? Jesli chcesz koreczek zalatwie dowolna ilosc.

    T.V.

  • 3. Data: 2013-07-04 20:00:35
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 01.07.2013 19:18, kiki pisze:
    > j.w.
    >
    > Jaka średnica i jaki skok gwintu ? Oba otwory mnie interesują
    w beczce texaco mały otwór jest zgodny z tym co jest w naszych kranach,
    na 99% to jest pół cala. Duży, mogę zmierzyć suwmiarką, ale nie posiadam
    niczego co tam można wkręcić.
    ToMasz

    Ps łapię do takich 2 beczek deszczówkę. :)

  • 4. Data: 2013-07-04 20:24:35
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-07-01 19:18, kiki pisze:
    > j.w.
    >
    > Jaka średnica i jaki skok gwintu ? Oba otwory mnie interesują
    Nie jest tak łatwo zmierzyć (szczególnie skok). U mnie to wychodzi tak
    (beczki z lat 90-tychy):
    Duży gwint 85 x 2,5 (około)
    Mały gwint 26 x 1,5 (około)
    Nie jestem pewien, czy nie są to gwinty calowe.
    Google pokazuje że beczki mają gwint 2" i 3/4"
    Według tego moje by miały większe.
    Jacek

  • 5. Data: 2013-07-05 04:34:28
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Jacek" <s...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > Mały gwint 26 x 1,5 (około)
    > Nie jestem pewien, czy nie są to gwinty calowe.
    > Google pokazuje że beczki mają gwint 2" i 3/4"

    A ja dzisiaj zmierzyłem większy i ma około 60mm ze skokiem drobnozwojnym.
    Może x1 może x1.5. Dwa cale na pewno to nie są.

  • 6. Data: 2013-07-05 11:28:52
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Sprostowanie: duży gwint ma 58 mm a nie, jak błednie napisałem 85
    \Jacek

  • 7. Data: 2013-07-08 00:38:51
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Jacek" <s...@o...pl> wrote in message
    > Sprostowanie: duży gwint ma 58 mm a nie, jak błednie napisałem 85
    > \Jacek

    Cholera ale nie ma do tego rurek gwintowanych, adapterów :-( To jakieś
    niewymiarowe paskudztwo. Czy taki wymiar ma jakąś swoją nazwę ?

  • 8. Data: 2013-07-11 11:14:05
    Od: l...@g...com

    W dniu poniedziałek, 1 lipca 2013 19:18:06 UTC+2 użytkownik kiki napisał:
    > j.w.
    >

    > Jaka średnica i jaki skok gwintu ? Oba otwory mnie interesują

    duży zazwyczaj nazywają M64x4 G2"