  • 1. Data: 2010-10-11 10:32:33
    Temat: Jaki odkurzacz - dmuchawę spalinową kupić
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Przymierzam się do zakupu odkurzacza/dmuchawy do liści i nie wiem jaki
    wybrać.
    Na pewno chcę spalinowy. Może macie jakiś sprawdzony model godny polecenia.
    Cena gra ważną rolę, ale nie chcę kupić dziadostwa. Mogę wyłożyć powiedzmy
    do 500 zł.
    Jacek

  • 2. Data: 2010-10-11 11:09:04
    Temat: Re: Jaki odkurzacz - dmuchawę spalinową kupić
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jacek" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > polecenia.
    > Cena gra ważną rolę, ale nie chcę kupić dziadostwa. Mogę wyłożyć powiedzmy

    Dziadostwo zaczyna od 1500 w dół.

  • 3. Data: 2010-10-11 17:01:59
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > "Jacek" <m...@g...pl> wrote in message
    >
    > Dziadostwo zaczyna od 1500 w dół.

    Powiedział Pan Bogaty. Który żyje 200 lat i ma pewną rentę.
    Nosisz oznaki debilizmu panie pan Panslavista. Lecz się Pan na rozum.

  • 4. Data: 2010-10-11 17:24:22
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

  • 5. Data: 2010-10-11 17:41:34
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    a.pl...

    > Gdybym napisał, że żart - nie byłoby żartu. :-))

    Ale żeś nie napisał.

  • 6. Data: 2010-10-11 17:57:01
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "atman" <r...@w...pl> wrote in message news:i8vibv$1ufv$1@news.mm.pl...

    > Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    a.pl...

    > Ale żeś nie napisał.

    Kobieto, napij się wina, ono oleum do góry podniesie... :-)

  • 7. Data: 2010-10-12 05:57:27
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    No dobra. Pożartowaliśmy i fajnie, ale na temat mnie interesujący zero
    odpowiedzi........
    Jacek