  • 1. Data: 2014-02-07 12:33:53
    Temat: Jaki tani sposób na ścieki na krótki czas?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Wygląda na to, że będę potrzebował na rok-dwa czegoś, co zajmie się
    moimi ściekami. Po tym okresie pojawi się kanalizacja.

    Poradźcie, jak podejść do tego tematu, żeby było tanio. Spodziewam się
    generowania ok 8-9m3 ścieków na miesiąc. Za wywóz szamba firmy liczą
    sobie ok 20 zł /m3.

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-02-07 13:01:44
    Temat: Re: Jaki tani sposób na ścieki na krótki czas?
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > --
    > MN

    przydomowa oczyszczalnia, tylko wlasnie dobra a nie byle syf i palec
    srodkowy kanalarzom.
    nie wiem jak przepisy i czy gmina moze zabronic takiej inwestycji.
    a - miejsce masz? bo na malutkich dzialkach to chyba nie chwyci?
    imo oczywiscie ....

  • 3. Data: 2014-02-07 13:39:18
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-07 13:01, abn140 pisze:

> [...]
    > nie wiem jak przepisy i czy gmina moze zabronic takiej inwestycji.
    > a - miejsce masz? bo na malutkich dzialkach to chyba nie chwyci?

    Oczyszczalnia na rok? To będzie tanie rozwiązanie?

    --
    MN

  • 4. Data: 2014-02-07 14:00:04
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Oczyszczalnia na rok? To będzie tanie rozwiązanie?
    na 'zawsze' dlatego napisalem ze dobra ma byc i czy wono wogole, btw czy
    gmina moze tego skutecznie zakazac?
    i raczej powinno byc 'tanio' skoro spada koszt sciekow za sredniokrajowe 7-8
    pln za metr.
    przez 10 lat zbierze sie garstka zlociszy....
    tak czy owak nie przywiazuj sie do mojej pisaniny, sam stawiam wiecej pytan
    jak odpowiedzi.

  • 5. Data: 2014-02-07 14:14:16
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-07 14:00, abn140 pisze:
> [...]
    > przez 10 lat zbierze sie garstka zlociszy....
    > tak czy owak nie przywiazuj sie do mojej pisaniny, sam stawiam wiecej pytan

    Temat przydomowych oczyszczalni to dla mnie zupełnie obcy region. Znasz
    ceny czegoś takiego i wymagania powierzchniowe działki? No i czy są
    takie absolutnie-bezzapachowe?

    --
    MN

  • 6. Data: 2014-02-07 15:20:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    http://lmgtfy.com/?q=przydomowa+oczyszczalnia+%C5%9B
    ciek%C3%B3w

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2014-02-07 16:11:01
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 7 lutego 2014 12:33:53 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    >

    > Poradźcie, jak podejść do tego tematu, żeby było tanio. Spodziewam się
    >
    > generowania ok 8-9m3 ścieków na miesiąc. Za wywóz szamba firmy liczą

    Najtaniej to wyjdzie wylewanie do rynsztoku, tylko trzeba tak robić żeby nie złapali.

  • 8. Data: 2014-02-07 16:20:25
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-07 15:20, masti pisze:

    > http://lmgtfy.com/?q=przydomowa+oczyszczalnia+%C5%9B
    ciek%C3%B3w

    Po co cokolwiek tu piszesz? Każde pytanie znajdzie odpowiedź w wyszukiwarce.

    Ale co innego milion linków a co innego przebrnięcie przez nie i
    "doktoryzowanie się" w temacie.

    Liczę na konkretne podpowiedzi osób, które już coś o tym wiedzą.
    Ty coś wiesz?

    --
    MN

  • 9. Data: 2014-02-07 16:20:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-07 16:11, k...@g...com pisze:

    > Najtaniej to wyjdzie wylewanie do rynsztoku, tylko trzeba tak robić żeby nie
    złapali.

    Kolejny bystrzak...

    --
    MN

  • 10. Data: 2014-02-07 16:28:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 07 Feb 2014 16:20:25 +0100 osobnik zwany Marcin N
    napisał:

    ciek%C3%B3w

    > Po co cokolwiek tu piszesz? Każde pytanie znajdzie odpowiedź w
    > wyszukiwarce.

    warto przed zadaniem pytania poznać choć troche temat. Inaczej nawet nie
    zrouzmiesz odpowiedzi.