  • 1. Data: 2010-05-03 11:49:51
    Temat: Jakie ceny działek rekreacyjnych na Kaszubach?
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Witam,
    Jakie znacie faktyczne ceny działek na Kaszubach? (które ktoś kupił lub
    sprzedał, nie chodzi mi o teoretyczne oferty)
    Chodzi mi o działki rekreacyjne (bez możliwości budowy domu całorocznego),
    oddalone od jeziora, uzbrojone.
    Z moich informacji wynika, że za 30-60 zł za m2 można już coś
    kupić/sprzedać.
    Proszę o potwierdzenie lub zaprzeczenie.
    Pozdrawiam
    marcan
    PS W związaku z długim weekendem puszczam też posta na grupę "trojmiasto",
    za
    co czytających obydwie, przepraszam.