  • 1. Data: 2015-12-31 15:14:32
    Temat: Jakie wygodne schody na strych - takie z zamykanym włazem?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Poradźcie, czy schody na strych - takie zamykane - różnią się komfortem
    używania?

    Wszystkie na oko są podobne - znaczy niewygodne. Możecie polecić
    najwygodniejsze z nich?

    --
    MN

  • 2. Data: 2015-12-31 15:56:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ze dwa razy w zyciu wchodzilem po takich schodach. Jedne byly do dupy. Ale drugie
    mialy na strychu przedluzona porecz. Bajka, schodzisz, stawiasz stope na pierwszym
    stopniu i sie trzymasz poreczy. Prawdopodobienstwo spierdolenia sie znikome. Komfort
    i bezpieczenstwo wchodzenia tez nieporownywalne z takimi bez poreczy. Nie wiem gdzie
    takie schody mozna kupic, raczej sygnalizuje czego szukac.

  • 3. Data: 2016-01-01 12:10:40
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    i bezpieczenstwo wchodzenia tez nieporownywalne z takimi bez poreczy. Nie wiem gdzie
    takie schody mozna kupic, raczej sygnalizuje czego szukac.

    Czy wygodniejsze są schody rozkładane, czy tzw. nożycowe - czyli jakby
    harmonijkowe?

    --
    MN

  • 4. Data: 2016-01-01 16:22:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wiem o czym rozmawiasz. Dla mnie wygodne byly takie co mialy porecz bo inaczej
    jest to drabina. Przystawiasz drabine do dachu. Ostatni szczebel jest na poziomie
    dachu i jak dojdziesz do takiego momentu ze nie trzymasz sie drabiny rekami to nie
    wiesz co masz zrobic. Tak samo w druga strone

  • 5. Data: 2016-01-01 17:00:57
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    dachu i jak dojdziesz do takiego momentu ze nie trzymasz sie drabiny rekami to nie
    wiesz co masz zrobic. Tak samo w druga strone

    Oczywiście w pełni masz rację w kwestii poręczy. To taka oczywista
    oczywistość, o której wielu zapomina.

    U mnie poręcze będą.

    --
    MN

  • 6. Data: 2016-02-08 17:24:50
    Od: ".:Artur:." <p...@o...pl>

    Dnia Thu, 31 Dec 2015 15:14:32 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Poradźcie, czy schody na strych - takie zamykane - różnią się komfortem
    > używania?
    >
    > Wszystkie na oko są podobne - znaczy niewygodne. Możecie polecić
    > najwygodniejsze z nich?

    Powiedziałbym tak albo wygodne albo chowane. Nie ma "i".
    Używam juz 2 lat i mnie krew zalewa jka mam wejśc na strych. Jak to napisał
    przedmowa jak się trzymasz poręczy to sie nie sp..lisz. Ale jak coś
    niesiesz na strych to szansa na sp...le rosnie bardzo szybko. Pomijam
    czynności serwisowe. Moje schody się rozkręciły same po ok pól roku
    użytkowania. Niestetu zobaczysz to dopiero jak wejdziesz moja mina bezcenna
    jak byłem na 2/3 wysokości i widzę jak śruba lata podtrzymująca schody...
    --
    .:Artur:.