  • 1. Data: 2011-05-28 05:35:37
    Temat: Jednorazowy kibel gdzie kupić?
    Od: wbk <o...@c...pl>

    cos takiego

    http://www.liveleak.com/view?i=80c_1306527204

    nie wiem czy to jest u nas dostępne ...?

  • 2. Data: 2011-05-28 07:02:38
    Temat: Re: Jednorazowy kibel gdzie kupić?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "wbk" <o...@c...pl> napisał w wiadomości
    > cos takiego
    >
    > http://www.liveleak.com/view?i=80c_1306527204
    >
    > nie wiem czy to jest u nas dostępne ...?

    Bez problemu, w sklepie "za rogiem" kupisz większość składników. Worki 35l
    na śmieci, worki 160l na śmieci i w ogrodniczym małe opakowanie wapna.
    Dziurę w większym worku wygryziesz czymkolwiek, choćby zębami. I już, można
    srać publicznie, chocby i w muzeum :)

    J.

  • 3. Data: 2011-05-30 06:29:52
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.05.2011 07:35, wbk pisze:
    > cos takiego
    >
    > http://www.liveleak.com/view?i=80c_1306527204
    >
    > nie wiem czy to jest u nas dostępne ...?

    Nie chce mi się oglądać... czy to może takie coś składane tekturowe?
    Chłopaki z Top Gear (słusznie) obśmiali totalnie.

  • 4. Data: 2011-05-30 20:43:35
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:irvdh1$aaa$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie chce mi się oglądać...

    obejrzyj, bo w temacie "jak wielkie kretyństwo można wymyślić" ten filmik
    plasuje się w ścisłej czołówce :)

    > czy to może takie coś składane tekturowe?
    > Chłopaki z Top Gear (słusznie) obśmiali totalnie.

    Tekturowe to tam jest takie małe kółko ala usztywniacz kołnierzyka z
    koszuli, na którym się rozkłada mniejszy worek. Większy worek z dziurą na
    głowę naciąga się na siebie, jak namiot i już mozna nad mniejszym kołkiem
    kucnąć w celach wiadomych.
    Ale wyobraźnia wyobraźnią,, to trzeba obejrzeć ten film i zobaczyć tego
    japońca siedzącego w tym worku, z wystającą u szczytu głową i...
    nadymającego się. Publicznie, w czasie trwania jakiejś wystawy.

    Tam są jeszcze jakies tabletki, które mają zmieniać to, co japoniec urodzi
    w... trudno powiedzieć, co, ale na pewno jest to pachnące i zupełnie
    nieobrzydliwe.

    J.