  • 1. Data: 2009-02-26 21:48:03
    Temat: Kafeli na OSB
    Od: "giguch" <g...@g...pl>

    Witam.
    Dużo jest teorii w internecie na temat kładzenia płytek na płytach OSB.
    Czeka mnie taka praca w przedpokoju i kuchni.
    Może tu dostane konkretna podpowiedz?..Nie chce aby po pewnym czasie płytki
    odchodziły od płyt..
    Kupic normalna OSB-3 czy wodoodporną?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-26 23:03:53
    Temat: Re: Kafeli na OSB
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 22:48:03 +0100, giguch napisał(a):

    > Kupic normalna OSB-3 czy wodoodporną?

    Normalną. O sprawdzonym i pewnym sposobie ukladania kafelkow na plycie OSB
    pisalem kilka razy, nawet niedawno. Szukaj pod haslem "spezialhaftgrund" :)

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-02-27 00:23:57
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > best regards,
    > scream
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    pierwsze slysze zeby byla OSB-3 ktora nie jest wodoodporna...
    cos mi umknelo?

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 4. Data: 2009-02-27 08:01:07
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > pierwsze slysze zeby byla OSB-3 ktora nie jest wodoodporna...
    > cos mi umknelo?

    Dopóki nie zamoknie to jest wodoodporna...

  • 5. Data: 2009-02-27 09:03:35
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'HANA'
    Wpis z dnia 27-02-2009:

    > pierwsze slysze zeby byla OSB-3 ktora nie jest wodoodporna...
    > cos mi umknelo?

    Miałem na balkonie zrobione "póleczki" pod skrzynki z kwiatami z OSB-3
    pomalowanej kilka razy olejną - trwałość tego rozwiązania ok. 2 lata.

    --
    TomaSz.

  • 6. Data: 2009-02-27 15:10:45
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    > Miałem na balkonie zrobione "póleczki" pod skrzynki z kwiatami z OSB-3
    > pomalowanej kilka razy olejną - trwałość tego rozwiązania ok. 2 lata.

    Ale to juz chyba kwestia zamarzania i odmarzania a nie nasiakania.

    PC

  • 7. Data: 2009-02-27 15:38:52
    Od: "giguch" <g...@g...pl>

    > Normalną. O sprawdzonym i pewnym sposobie ukladania kafelkow na plycie OSB
    > pisalem kilka razy, nawet niedawno. Szukaj pod haslem "spezialhaftgrund"
    > :)
    Ok -dzieki poszperam

  • 8. Data: 2009-02-28 08:58:20
    Od: "Lipo-hey" <t...@o...pl>

    > Ale to juz chyba kwestia zamarzania i odmarzania a nie nasiakania.

    Sądzę że wywietrzała ...

  • 9. Data: 2009-03-02 07:40:40
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'PC'
    Wpis z dnia 27-02-2009:

    > Ale to juz chyba kwestia zamarzania i odmarzania a nie nasiakania.

    No właśnie - jakby nie nasiąkała, to by jej zamrażanie i odmrażanie nie
    zaszkodziło.

    --
    TomaSz.