  • 1. Data: 2010-09-17 06:50:18
    Temat: Kiedy peka wylewka?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Witajcie
    Wylewki skonczono u mnie cos ok 20 sierpnia. Teraz wygladaja na juz dosc
    mocno zwiazane i przesuszone. Pekniec na nich zadnych nie widze.

    Powiedzcie mi, czy juz moge przymierzac sie do odpalenia podlogowki i
    czy moment jej uruchomienia wlasnie jest krytyczny?

    Czy moze jeszcze ze dwa tygodnie poczekac z tym odpalaniem...?
    Wylewki beda mialy teraz cos ok 4 tygodnie.

    Jeszcze nie mieszkam ani nie pomieszkuje w nowym domu - jak jestem na
    budowie, to mam prowizoryczne loku i z odpalaniem moge spokojnie
    poczekac :-)

    pozdr
    robercik-us

  • 2. Data: 2010-09-17 15:57:48
    Temat: Re: Kiedy peka wylewka?
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-09-17 08:50, robercik-us pisze:
> [...]
    >
    > Jeszcze nie mieszkam ani nie pomieszkuje w nowym domu - jak jestem na
    > budowie, to mam prowizoryczne loku i z odpalaniem moge spokojnie

    IMHO możesz grzać, natomiast podłogówkę trzeba włączać powoli.

    http://www.lazienkowy.pl/117-6-13.htm

    M.

  • 3. Data: 2010-09-18 19:22:00
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 17 Wrz, 08:50, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jeszcze nie mieszkam ani nie pomieszkuje w nowym domu - jak jestem na
    > budowie, to mam prowizoryczne loku i z odpalaniem moge spokojnie

    U mnie popękały po trzech miesiącach...

  • 4. Data: 2010-09-19 05:50:20
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marek napisał:

    > U mnie popękały po trzech miesiącach...

    Hmmm... a miales ja zazbrojona? dylatacje? i takie tam...?

  • 5. Data: 2010-09-19 09:26:07
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Hmmm... a miales ja zazbrojona? dylatacje? i takie tam...?

    Ja mialem zbrojone, dylatacje i takie tam. Pekaja niestety ale nie wszedzie
    i pewnie nie wszystkim choc ja takich nie widzialem. Zeby bylo smieszniej
    rysy daja sie zauwazyc np. dopiero w trakcie malowania gruntem. Nie
    liczylbym na to, ze Tobie nigdzie nie peknie, ale tez przejmowac sie chyba
    bardzo nie ma czym.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2010-09-19 21:49:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
> [...]
    > malowania gruntem. Nie liczylbym na to, ze Tobie nigdzie nie peknie,
    > ale tez przejmowac sie chyba bardzo nie ma czym.

    to nie są pęknięcia tylko rysy :)

  • 7. Data: 2010-09-20 16:56:18
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > to nie są pęknięcia tylko rysy :)

    A jak Twoim zdaniem beda wygladaly pekniecia? Dla mnie to jedno i to samo w
    kontekscie posadzek.

    Pozdro.. TK