  • 1. Data: 2010-03-09 18:27:58
    Temat: Kolejny projekt do oceny jesli mozna
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Czy moge prosic o uwagi?
    http://pprojekt.pl/projekt977-posejdon__135_9_m.html
    Ogrzewanie kominkiem + eko-groszek, rodzina 4 os.
    Dzieki,
    Lukasz

  • 2. Data: 2010-03-09 18:49:31
    Temat: Re: Kolejny projekt do oceny jesli mozna
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Gonzo" <g...@n...nn> napisal w wiadomosci
    > Czy moge prosic o uwagi?
    > http://pprojekt.pl/projekt977-posejdon__135_9_m.html
    > Ogrzewanie kominkiem + eko-groszek, rodzina 4 os.
    > Dzieki,
    > Lukasz

    uech ale masz ciagoty do wszelkiej masci dworkow...
    a z moich zaden Ci sie nie podoba?
    moze cos z moich przerobimy pod Ciebie i zrobimy indywidualny?
    dzis sie dowiedzialem ze jedna z firm ma nowe promocje na indywidualne
    zbiorniki z gazem, miedzy innymi platnosc tylko za zuzyty gaz...
    i teraz ciezko sie zastanawiam czym grzac...

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 3. Data: 2010-03-09 19:01:13
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    HANA wrote:

    > uech ale masz ciagoty do wszelkiej masci dworkow...
    > a z moich zaden Ci sie nie podoba?

    Drugiej polowce sie takie podobaja. Ja tam bym wolal plaski dach, ale
    teraz nawet nie jestem pewien czy mpzp na to pozwala (kiedys chyba to
    widzialem a teraz nie moge znalesc).
    Lukasz

  • 4. Data: 2010-03-09 19:05:40
    Od: "Łukasz C." <a...@r...to>

    Tue, 9 Mar 2010 19:49:31 +0100, HANA napisał(a):

    > dzis sie dowiedzialem ze jedna z firm ma nowe promocje na indywidualne
    > zbiorniki z gazem, miedzy innymi platnosc tylko za zuzyty gaz...
    > i teraz ciezko sie zastanawiam czym grzac...

    Zdradź jaka to firma. I naprawdę w umowie nie ma żadnych "haczyków"?

    --
    ŁC
    Jak się nazywają Ci łysi w skórach co biją pedałów?

  • 5. Data: 2010-03-09 19:10:36
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...nn> napisał w wiadomości

    > Drugiej polowce sie takie podobaja. Ja tam bym wolal plaski dach, ale
    > teraz nawet nie jestem pewien czy mpzp na to pozwala (kiedys chyba to
    > widzialem a teraz nie moge znalesc).
    > Lukasz

    no nie mow....
    bez mpzp wybieranie projektu mija sie z celem
    mapa do celow projektowych tez by sie przydala bo uklad stron swiata i
    ewentualne spadki terenu tez maja duze znaczenie.
    Wszystkich klientow odsylam po wz lub mpzp i dopiero wtedy zaczynaja sie
    rozmowy jaki dom, co, jak i gdzie...

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 6. Data: 2010-03-09 19:19:08
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz C." <a...@r...to> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > --
    > ŁC
    > Jak się nazywają Ci łysi w skórach co biją pedałów?

    gaspol
    wlasnie sprawdzam na stronie ale kolega podpisal umowe na dom 130 m2, dostal
    zbiornik , rozliczenie tylko za zuzyty gaz, piec dwufinkcyjny i zrobili
    projekt i instalacje az do odbiornikow. calosc za jedyne 900 pln

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 7. Data: 2010-03-09 21:18:40
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > mapa do celow projektowych tez by sie przydala bo uklad stron swiata i
    > ewentualne spadki terenu tez maja duze znaczenie.

    ale mapa projektowa duzo kosztuje, i przez przypadek moze sie
    zdezaktualizowac za wczesnie. Wiec lepiej opiniodawczą, tam bedzie to samo
    tylko znacznie taniej.
    A projektowa to juz po decyzji który projekt.

    b.

  • 8. Data: 2010-03-09 21:37:36
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > tylko znacznie taniej.
    > A projektowa to juz po decyzji który projekt.

    tu masz racje ja buduje zazwyczaj na wsiach i tam jest luz ale w miescie to
    fakt..... moze sie zdezaktualizwac za szybko

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 9. Data: 2010-03-09 21:55:03
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Gonzo" <g...@n...nn> napisal w wiadomosci
    > Czy moge prosic o uwagi?
    a ze o uwagi prosiles to sie podoczepiam na maksa ;)
    garaz w bryle budynku - mnie sie nie podoba a jeszcze przy 2 scianach
    wewnetrznych to mus ogrzewany - zbytek
    to cos przy wejsciu - masa mostkow termcznych koniecznosc naprawde dobrego
    ocieplenia od spodu
    okno na poddaszu z lukiem - koszmarna cena
    kuchnia za daleko od wejscia i na dodatek okna kuchni na ogrod, bez sensu
    idealnie jak sa na wjazd
    kominek przesunac ile sie da na srodek
    gabinet super tyle ze drzwi z wiatrolapu by sie przydaly zeby ewentualny
    klient sie nie platal po salonach
    gora: strasznie wielki korytarz, w sumie ladne duze pokoje ale przy tej
    ilosci skosow cala przestrzen przepadnie i wnerw gwarantowany ;-)
    calkowity koszt budowy: 360kpln za 135 m2...
    no to...
    robimy kanadyjczyka a basen masz gratis* ;-)
    (* maks wymiary basenu 6x10m)

    ale w sumie fajnie wyglada nie powiem ;-)

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 10. Data: 2010-03-09 22:30:41
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    HANA wrote:
    > a ze o uwagi prosiles to sie podoczepiam na maksa ;)
    I o to chodzilo :)

    > garaz w bryle budynku - mnie sie nie podoba a jeszcze przy 2 scianach
    > wewnetrznych to mus ogrzewany - zbytek
    Przyznaje wada.

    > to cos przy wejsciu - masa mostkow termcznych koniecznosc naprawde dobrego
    > ocieplenia od spodu
    Rowniez.

    > okno na poddaszu z lukiem - koszmarna cena
    Nie jest tak drogo.

    > kuchnia za daleko od wejscia i na dodatek okna kuchni na ogrod, bez sensu
    Ale ja lubie kuchnie od ogrodu :)

    > kominek przesunac ile sie da na srodek
    To fuckt.

    > gabinet super tyle ze drzwi z wiatrolapu by sie przydaly zeby ewentualny
    > klient sie nie platal po salonach
    Nie potrzeba - klientow nie bedzie.

    > gora: strasznie wielki korytarz, w sumie ladne duze pokoje ale przy tej
    > ilosci skosow cala przestrzen przepadnie i wnerw gwarantowany ;-)
    Chyba nie chce korytarza klatki 2x2, wiec dla mnie to zaleta.

    Dzieki za uwagi,
    Lukasz