  • 1. Data: 2011-06-18 18:13:42
    Temat: Komandor - dolna szyna, cena? gdzie kupic?
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam
    Mam do wymiany dolna szyne w szafie Komandora (dlugosc 5 metrow) -
    zostala hmm,przypadkowo zniszczona, pominmy jak ;)
    Znalazlem (a wlasciwie nie ja a osoba zajmujaca sie ta wymiana) taka
    szyne za 250zl/5 metrow. Marki kolo Warszawy.
    Czy to sensowna cena? Sa jakies zamienniki? Czy szyna jest standardowa
    i mozna ja po kupic np. w Castoramie?

    pozdr
    Piotr