  • 1. Data: 2009-11-03 18:08:58
    Temat: Komin koncentryczny a blacha dachowa.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uszanowanie.

    Wie ktos moze, czy spaliny z kotla kondensacyjnego z komina przez sciane
    moga uszkodzic pokrycie blachy dachowej?
    Komin mam dosc blisko dachu.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-11-03 18:33:45
    Temat: Re: Komin koncentryczny a blacha dachowa.
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Uszanowanie.
    >
    > Wie ktos moze, czy spaliny z kotla kondensacyjnego z komina przez sciane
    > moga uszkodzic pokrycie blachy dachowej?
    > Komin mam dosc blisko dachu.

    Raczej nie powinno. Szwagier tak ma i nic się nie dzieje. Myślę że co ma się
    żrącego skroplić to się skropli jeszcze w kominie.

    Marek

  • 3. Data: 2009-11-04 00:48:57
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Raczej nie powinno. Szwagier tak ma i nic się nie dzieje. Myślę że co ma
    > się żrącego skroplić to się skropli jeszcze w kominie.

    Mam nadzieje, spory mam okap i przycialem rure przedluzajaca, bo wyladalo ja
    ruski czolg z czasow pierwszej wojny, no i bardziej narazone na wiatrowe
    uszkodzenia.

    Pozdro.. TK