  • 1. Data: 2024-07-10 18:01:47
    Temat: Kompakt WC z montażem
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    Są jakieś sklepy, które oferują taki zakup, w Poznaniu?

    Znudziła mi się już wymiana zaworów, a że sam kompakt Roca, mimo że
    fajny i wygodny, ma już 20 lat, to jest koncepcja wymiany całości.

    Głównie chodzi o to, że jak znowu zawór spustowy zacznie przepuszczać (a
    dzieje się tak co dwa lata mniej więcej), to chciałbym zadzwonić do
    gwaranta i mieć temat (i koszty) z głowy.
    A nie szukać fachowca, albo samemu grzebać w spłuczce.

  • 2. Data: 2024-07-11 13:41:55
    Temat: Re: Kompakt WC z montażem
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 10.07.2024 o 18:01, Cavallino pisze:
> [...]
    > gwaranta i mieć temat (i koszty) z głowy.
    > A nie szukać fachowca, albo samemu grzebać w spłuczce.
    Kupiłem 3 geberity (3 bo mam 3 łazienki:) drogo było, ale to już 14 lat
    mam spokój z kiblami.
    Jak uruchomiłem ponad 2 lata temu odkamieniacz to nawet zaworów
    napełniających nie muszę czyścić.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2024-07-11 14:46:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-07-2024 o 13:41, Janusz pisze:

    > Kupiłem 3 geberity (3 bo mam 3 łazienki:)

    Kompakty czy coś na stelażu?
    Bo pytam o kompakt.

    > drogo było, ale to już 14 lat
    > mam spokój z kiblami.

    Z rocą też przez kilkanaście lat był spokój.

    Nie wiem co jej się stało, może się zużyła sama spłuczka i uszczelki
    kolejnych zaworów się lasują zbyt szybko....
    Kamień jest jakimś wytłumaczeniem, ale czy na wszystko?

    No i wracając do meritum - ktoś w ogóle oferuje sprzedaż tego typu?

  • 4. Data: 2024-07-11 16:15:49
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > gwaranta i mieć temat (i koszty) z głowy.
    > A nie szukać fachowca, albo samemu grzebać w spłuczce.

    Co rozumiesz przez kompakt? kibel z plecakiem?
    https://prnt.sc/uwrrIUsW_Rs4

    Jaki montaż? Że ktoś Ci to zamontuje, czy są jakieś wiszące kompakty?
    Skoro ceramika jest ok, to dlaczego nie wymienisz bebechów?
    Jakieś nietypowe rozwiązanie?

    Robert

  • 5. Data: 2024-07-11 18:27:18
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 11.07.2024 o 14:46, Cavallino pisze:

    > Kompakty czy coś na stelażu?
    Stelaż.

    > Bo pytam o kompakt.
    Aaa ok, nie doczytałem, to nie pomogę.

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2024-07-12 06:59:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Co rozumiesz przez kompakt? kibel z plecakiem?
    > https://prnt.sc/uwrrIUsW_Rs4
    >
    > Jaki montaż? Że ktoś Ci to zamontuje

    Tak.
    A jak się coś zepsuje w okresie gwarancji, to przyjedzie i
    naprawi/wymieni bez dodatkowych kosztów.

    > Skoro ceramika jest ok, to dlaczego nie wymienisz bebechów?

    Przecież pisałem.
    To się nie sprawdza i po dwóch latach, albo i wcześniej problem wraca.

    Takie same opisy problemów znalazłem w opiniach przy oryginalnych
    "bebechach" Roca.
    https://allegro.pl/oferta/roca-zawor-spustowy-kompak
    tu-start-stop-stary-typ-12540312475

    Może jednak w ceramice coś się zużywa, czego nie widać i dlatego to nie
    działa jak w nowej po wymianie "bebechów".

  • 7. Data: 2024-07-12 07:01:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-07-2024 o 18:27, Janusz pisze:

    > Stelaż.

    To taki też mam geberita w jednej z łazienek.
    Ale nawet nie chcę sobie wyobrażać jego samodzielnej naprawy, gdy coś
    się zacznie dziać.

    > Aaa ok, nie doczytałem, to nie pomogę.

    ok.

  • 8. Data: 2024-07-12 11:02:51
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 12.07.2024 o 07:01, Cavallino pisze:

    > To taki też mam geberita w jednej z łazienek.
    > Ale nawet nie chcę sobie wyobrażać jego samodzielnej naprawy, gdy coś
    > się zacznie dziać.
    Jak się zbiornik uszkodzi to faktycznie jest przekichane, ale "środek"
    się łatwo wyciąga i czyści, tam się generalnie nie ma co zepsuć, wiem bo
    czyściłem z kamienia, teraz już nie muszę.

    --
    Janusz

  • 9. Data: 2024-07-12 11:04:29
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 12.07.2024 o 06:59, Cavallino pisze:
    > Może jednak w ceramice coś się zużywa, czego nie widać i dlatego to nie
    > działa jak w nowej po wymianie "bebechów".
    Zużywa to raczej nie, ale może ci kamieniem zarasta i wystarczy
    systematyczne czyszczenie?

    --
    Janusz

  • 10. Data: 2024-07-12 11:36:04
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 12.07.2024 o 06:59, Cavallino pisze:
    > A jak się coś zepsuje w okresie gwarancji, to przyjedzie i
    > naprawi/wymieni bez dodatkowych kosztów.

    W idealnym świecie. Raczej powiedzą, że to materiały eksploatacyjne.
    Zastanawiające jest, że tak szybko są problemy.
    Może ciepła wodę masz podłączoną do spłuczki? ;)

    RRobert