  • 1. Data: 2009-02-10 13:45:04
    Temat: Koniec prac murarskich - jak wycenic Prosba o pomoc
    Od: "amir" <d...@o...pl>

    Witam!

    mam przygotowane wszystko pod wiezbe dachową

    czekam na panów od dachu

    i teraz mam pytanie jaki moze byc koszt

    dokonczenie po zalozeniu wiezby kominów z klinkierki z licowaniem
    dwa kominy (po 3 kanaly wentylacyjne kazdy komin + 1 dymny)

    obmurowanie murlat
    zrobienie scianki dzialowej jednej

    + dwa murki oporowe wjazd do garazu
    dokonczenie szczytów.

    Firma, ktora mi budowala dom, chce aby ostatnia rate zaplacil za cała
    budowe, a oni wroca mi to dokonczyc, ewentualniei zebym zostawil najwyzej
    1000zl na prace dokonczeniowe, jak juz dach postawią, ale mam obawy ze nie
    wroca,
    a za 1000zł nikt inny mi tego nie dokonczy

    łacznie ostatnia rata wynosi 6tys.

    ile moge im dac ile zostawic na dokonczenie dwoch kominow z klinkierki,
    scianka dzialowa ok 5m wysokosc 2,5m, i dokonczenie szczytów po zalozeniu
    dachu? ile to moze kosztowac??

  • 2. Data: 2009-02-10 13:53:32
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "amir" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ile moge im dac ile zostawic na dokonczenie dwoch kominow z klinkierki,
    > scianka dzialowa ok 5m wysokosc 2,5m, i dokonczenie szczytów po zalozeniu
    > dachu? ile to moze kosztowac??
    Więźba zajmie Ci max tydzień więc niech budowlańcy poczekają

    Kris i za tydzień dokończą murowania i dasz im wtedy to 6koła.

  • 3. Data: 2009-02-10 14:30:39
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    warte jest to okołło 1500 zł , zostaw sobie 3 żebys miał pewność że skończą

    Adi

  • 4. Data: 2009-02-10 19:53:30
    Od: a...@g...com

    On 10 Lut, 14:45, "amir" <d...@o...pl> wrote:

    > obmurowanie murlat
    [...]

    W jakiej technologii budowales sciany, ze chcesz obmurowywac
    murlaty ? :)

    Ja nie wiem o co chodzi - wszyscy sasiedzi obmurowywali, dekarze
    chcieli czekac az ja obmuruje, a ja nie obmurowalem tylko ocieplilem..
    Przeciez obmurowywanie to strata kasy (material i robota kosztuje
    wiecej niz ocieplenie) i wielki mostek cieplny :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.