  • 1. Data: 2011-06-03 16:06:15
    Temat: Kosa spalinowa z kastoramy pilne
    Od: wbk <o...@c...pl>

    Jutro muszę kupić kosę spalinową, mam ~500zł do wydania, są z 4 modele w
    okolicach tej ceny, firmy HUNTER albo ZIPP albo NAC, moc 1,5KM do 2KM.

    Ma ktoś doświadczenie w temacie? urządzenie będzie służyło do wykaszania
    z 2-3 x w sezonie małej pagórkowatej działki 6 arów.

    a może coś z allegro ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-06-04 09:27:07
    Temat: Re: Kosa spalinowa z kastoramy pilne
    Od: Piotr <z...@o...gmail.com>

    Dnia 03-06-2011 o 18:06:15 wbk <o...@c...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Ma ktoś doświadczenie w temacie? urządzenie będzie służyło do wykaszania
    > z 2-3 x w sezonie małej pagórkowatej działki 6 arów.

    Sam zakupiłem taką kosę dwa sezony temu (chyba najtańszy produkt w
    Castoramie) i powiem szczerze, że bardzo dobrze się sprawuje. Nie ma z nią
    żadnych problemów. Działkę 10 arów koszę kosiarką na kółkach, a w trudno
    dostępnych miejscach - kosą.

    --
    Piotr

    http://antyspam.pl/p/01/aaa.php

  • 3. Data: 2011-06-06 05:05:45
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Witam
    Opinie na temat kos są podzielone. Wszystko zależy od wykonania i grubości
    żyłki. Ja miałem w ręku kosę Stihl FS450 i powiem że jest super. Gruba żyłka
    tnie dosłownie wszystko. No ale ta cena.