  • 1. Data: 2012-11-25 18:36:36
    Temat: Kotwienie do "terivy"
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Bede robil tymczasowe schody na pietro i zastanawiam sie nad zakotwieniem
    belki policzkowej pod spocznik. Najwygodniej byloby mi umocowac ja do czola
    plyty stropu gestozebrowego (Leier), ale nie mam pewnosci, czy takie
    mocowanie bedzie odpowiednio mocne, czy wwiercac sie w belki czy w nadbeton
    i czy w ogole te stropy pozwalaja na takie rzeczy.

    Ktos bardziej oswiecony pomoze?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-11-26 09:28:20
    Temat: Re: Kotwienie do "terivy"
    Od: "mcs" <...@...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nadbeton
    > i czy w ogole te stropy pozwalaja na takie rzeczy.

    Płyta stropowa po obwodzie ma chyba wieniec?
    O mocowaniu czegokolwiek konstrukcyjnego do 3-4 cm nadbetonu to zapomnij.

    pozdrawiam

    mcs

  • 3. Data: 2012-11-26 11:24:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Nov 2012 09:28:20 +0100, mcs napisał(a):

    > Płyta stropowa po obwodzie ma chyba wieniec?
    > O mocowaniu czegokolwiek konstrukcyjnego do 3-4 cm nadbetonu to zapomnij.

    Nie wyglada mi, zeby w tej krawedzi tworzacej skraj klatki schodowej byl
    wieniec...

    3-4 cm? Na moje oko jest z 10 cm, chyba ze zle pamietam wysokosc belek tego
    tropu. Ale to w sumie tez chyba byloby za malo.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2012-11-26 13:08:35
    Od: "mcs" <...@...pl>

    > Nie wyglada mi, zeby w tej krawedzi tworzacej skraj klatki schodowej byl
    > wieniec...

    bez foty chyba się nie dogadamy...

    > 3-4 cm? Na moje oko jest z 10 cm, chyba ze zle pamietam wysokosc belek
    > tego
    > tropu. Ale to w sumie tez chyba byloby za malo.

    Co prawda pisałeś o Laierze, ja przyjąłem dane dla teriwy - 21 cm pustak + 3
    cm nadbetonu = 24 cm gotowy strop

    pozdrawiam

    mcs