  • 1. Data: 2014-02-03 13:21:28
    Temat: Kto ma duży garaż w domu albo dwa?
    Od: <m...@g...com>

    http://podatki.onet.pl/masz-garaz-plac-podatek-za-lu
    ksus,19923,5601596,1,prasa-detal

  • 2. Data: 2014-02-03 18:39:53
    Temat: Re: Kto ma duży garaż w domu albo dwa?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 lutego 2014 13:21:28 UTC+1 użytkownik m...@g...com
    napisał:
    > http://podatki.onet.pl/masz-garaz-plac-podatek-za-lu
    ksus,19923,5601596,1,prasa-detal

    Jaki garaz? Ja mam trzy salony w sumie :)

    PS. Witam po przerwie :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2014-02-03 18:49:54
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    ps.com...
    m...@g...com napisał:
    > http://podatki.onet.pl/masz-garaz-plac-podatek-za-lu
    ksus,19923,5601596,1,prasa-detal

    Jaki garaz? Ja mam trzy salony w sumie :)

    Ciekawe co zrobia jak sobie garaz przemianuja wszyscy na pomieszczenie
    gospodarcze a auta beda stac przed domem....

  • 4. Data: 2014-02-03 19:07:53
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    >PS. Witam po przerwie :P

    a powitac - szukałem twoich linek z danymi online, albowiem sie klocilem z
    kogutkiem, i nie znalazlem - wystawiasz to jeszcze?

    b.

  • 5. Data: 2014-02-03 20:21:38
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 3 lutego 2014 18:49:54 UTC+1 użytkownik Przemek napisał:
> [...]
    >

    > Ciekawe co zrobia jak sobie garaz przemianuja wszyscy na pomieszczenie
    >
    > gospodarcze a auta beda stac przed domem....

    Jak to co zrobią? Odczekają trochę i będą chodzili i sprawdzali. Więcej łykną na
    karach za używanie niezgodne z deklarowanym niż na podatkach od garaży.

  • 6. Data: 2014-02-03 22:48:00
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-02-03 20:21, k...@g...com pisze:

> [...]
    karach za używanie niezgodne z deklarowanym niż na podatkach od garaży.

    W mojej gminie już sobie z tym poradzili. Za garaże płaci się tyle samo
    co za pomieszczenia gospodarcze, a żeby było jeszcze ciekawiej to liczą
    prawie najwyższy na jaki pozwala okradać państwo tj. prawie 5zł/m2

  • 7. Data: 2014-02-04 09:38:10
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > W mojej gminie już sobie z tym poradzili. Za garaże płaci się tyle samo co
    > za pomieszczenia gospodarcze, a żeby było jeszcze ciekawiej to liczą
    > prawie najwyższy na jaki pozwala okradać państwo tj. prawie 5zł/m2
    wow.
    gownomałe 10 na 10 m daje sto, czyli pol kola do gminy zanosisz?
    za sam garaz?
    a reszta?
    czas na wlasny, tylko skuteczniejszy Majdan juz dawno jest....
    na co czekamy?

  • 8. Data: 2014-02-04 10:19:55
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "abn140" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > czas na wlasny, tylko skuteczniejszy Majdan juz dawno jest....
    > na co czekamy?

    w porządku, ja tez sie zgadzam ze bardzo poważne zmiany są potrzebne, i być
    może nie ma innej metody niz majdanowa.
    Ale zadam ci pytanie - potrafisz napisać przeciwko komu bedziesz
    protestował, jaki bedziesz mial postulaty?
    Bo to ze jest źle to widzą własciwie wszyscy - a źródło problemu gdzie jest?

    b.

  • 9. Data: 2014-02-04 10:40:45
    Temat: Re: Kto ma du?y gara? w domu albo dwa?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-02-04 09:38, abn140 pisze:
    > wow.
    > gownoma?e 10 na 10 m daje sto, czyli pol kola do gminy zanosisz?
    > za sam garaz?
    > a reszta?
    > czas na wlasny, tylko skuteczniejszy Majdan juz dawno jest....
    > na co czekamy?

    Znacznie więcej :)
    Za dom mieszkalny wychodzą grosze, bo liczą 64 groszy za m2
    Ale dalej to już stawki badycko-złodziejskie:
    Nawet za podwórko przy domu mieszkalnym płaci się o ile dobrze pamiętam
    2,40zł/m2
    Od budynków mieszkalnych i ich wydzielonych części do celów prowadzenia
    działalności gospodarczej 19,60zł/m2
    Od pozostałych budowli związanych z prowadzeniem działalności
    gospodarczej np. wiata, magazyny, hala produkcyjna czy nawet
    wybetonowane składowiska itp. 2% ich wartości.
    Postaw halę produkcyjną za 500 tys. zł. i co roku 10 tys. zł "nie twoje".

    Jak więc widzisz nie ma lekko. Nie dziwota więc, że przedsiębiorczość upada.

  • 10. Data: 2014-02-04 10:44:53
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    > W mojej gminie już sobie z tym poradzili. Za garaże płaci się tyle samo co
    > za pomieszczenia gospodarcze

    jesli za wbudowane w budynek tak liczą to łamią prawo. Wołaj zwrotu.

    b.