  • 1. Data: 2009-07-11 09:44:44
    Temat: Lakier do drewnianej podłogi - porada
    Od: "Benek" <a...@g...pl>

    Witam
    Mam lekkie wgłębienie w nowej podłodze po przesówaniu mebli, zdarł się lekko
    lakier i jest delikatne wgłębienie na kilka mm.
    Nie chcę ponownie cyklinować podłogi bo musiał bym znów wynosić sprzęty,
    meble i zabezpieczyć nowo obmalowane ściany.
    Mam pytanie odnośnie lakieru, lakier podobno produkcji Szwedzkiej dający
    połysk (nie półmat) z lekkim zółtawym zabarwieniem... puszka się nie
    zachowała, co to może być za lakier ????\
    Czy miejsce obtarcia wystarczy dobrze umyć aby drewno odzyskało kolor (dąb)
    i polakierować czy są jakieś środki do czyszczenia drewna tak aby zmieniło
    kolor na oryginalny a nie było zaciemnione od chodzenia ?