  • 1. Data: 2011-12-22 14:53:08
    Temat: Lampki, weze i inne Mikolaje
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Witam.

    Jak radzicie sobie wieszanie ozdob
    na scianach zewnetrznych
    ocieplonych x*10cm styropianem lub welna ??

    Pytam bo nie chce zniszczyc elewacji ;-))

    pozdrawiam
    Adams

  • 2. Data: 2011-12-22 15:08:39
    Temat: Re: Lampki, weze i inne Mikolaje
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-12-22 15:53, Adams pisze:
    > Witam.
    >
    > Jak radzicie sobie wieszanie ozdob
    > na scianach zewnetrznych
    > ocieplonych x*10cm styropianem lub welna ??
    >
    > Pytam bo nie chce zniszczyc elewacji ;-))

    Ja nie wieszam, bo robienie z domu choinki jest tandetne.

    Pozdry,
    MW

  • 3. Data: 2011-12-22 15:40:08
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Ja nie wieszam, bo robienie z domu choinki jest tandetne.

    Podobnie uważam :)
    ale moja wspaniała połówka już inaczej uważa

    i musiałem zaplanować gniazda przy najniższych punktach dachu
    włączane z wewnątrz, może kiedyś ulegę
    i zrobię na stałe takie oświetlenie, które raz na rok
    załacze :) chociaż wątpię

  • 4. Data: 2011-12-22 16:53:22
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    Wieszam na tym na czym można: choinka przed domem, balustrada schodów i też pięknie.

    --
    ZZ@private

  • 5. Data: 2011-12-22 17:28:25
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Jak radzicie sobie wieszanie ozdob
    > na scianach zewnetrznych
    > ocieplonych x*10cm styropianem lub welna ??
    >
    > Pytam bo nie chce zniszczyc elewacji ;-))

    Od lat przyczepiam kurtyny światełek do listwy mocującej podbitkę (jotki) od
    strony rynny. Można myśleć o zaczepach ale doskonale trzymają się też na
    wcisk, pod warunkiem że kabel nie jest zbyt gruby.

  • 6. Data: 2011-12-22 20:50:24
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie wieszam, bo robienie z domu choinki jest tandetne.

    Czy ja wiem..
    http://www.lindsaylights.com/Videos/2008_Videos/inde
    x.html

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2011-12-22 21:13:34
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-12-22 21:50, Irokez pisze:
    > Użytkownik "wolim" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ja wiem..
    > http://www.lindsaylights.com/Videos/2008_Videos/inde
    x.html

    I to Ci się podoba?

    Pozdrawiam,
    MW

  • 8. Data: 2011-12-23 05:58:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adams wrote:
    > Witam.
    >
    > Jak radzicie sobie wieszanie ozdob
    > na scianach zewnetrznych
    > ocieplonych x*10cm styropianem lub welna ??
    >
    > Pytam bo nie chce zniszczyc elewacji ;-))

    nie wieszamy...

  • 9. Data: 2011-12-23 05:59:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Irokez wrote:
    > Użytkownik "wolim" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ja wiem..
    > http://www.lindsaylights.com/Videos/2008_Videos/inde
    x.html

    to co pokazałeś to już jest super kiczem do 100 potęgi.

  • 10. Data: 2011-12-23 07:42:37
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Witam.
    >
    > Jak radzicie sobie wieszanie ozdob
    > na scianach zewnetrznych
    > ocieplonych x*10cm styropianem lub welna ??
    >
    > Pytam bo nie chce zniszczyc elewacji ;-))

    Najlepiej przygotować sobie pod to jakieś wkręty albo gwożdzie w podsiubitce
    czy krokwiach. Potem tylko do wystających łbów na kawałkach cienkich
    drucików np. ze skrętki komputerowej powiesisz. Po zdemontowaniu śrub czy
    gwoździ nie wyciągasz, zostawiasz na następny sezon.
    Ja nie wieszam. Osobiście nie lubię robić choinki z domu. Ale to moje
    zdanie.

    Marek